Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De burde hvertfall ha lobbyer. Bungie burde spille litt SOCOM.  Perfekt online menyer og muligheter for å lage egne servere.....

8634418[/snapback]

Matchmakinga de har er genial. Du trenger bare å sitte å se på mens et game blir slengt i fanget ditt, jo. Du kan jo i tillegg sette på "search for good connection" eller "my language". Funker bra her.

Har lest at de skal ordne sånn at man kan søke på spesifikke baner og modes i custom games, slik som i Gears of War til fullversjonen.

Lenke til kommentar
De burde hvertfall ha lobbyer. Bungie burde spille litt SOCOM.  Perfekt online menyer og muligheter for å lage egne servere.....

8634418[/snapback]

 

Beta'en er kun for å teste matchmaking. Det blir mange flere muligheter i fullversjonen.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
De burde hvertfall ha lobbyer. Bungie burde spille litt SOCOM.  Perfekt online menyer og muligheter for å lage egne servere.....

8634418[/snapback]

 

En ting som flere sier så kommer det nye måter å finne party på i fullversjonen, men matchmakingsystemet som bungie har er jo genialt. Bedre enn på noen andre online spill jeg har spilt. Har dog ikke spilt SOCOM.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Alltid elska Halo pga singleplayern jeg, kanskje derfor det er litt uvant...

8634847[/snapback]

Samme her, men nå har jeg virkelig fått sansen for multiplayer. :D

 

 

Går det ann å bare joine folk og ikke hoste selv? Jeg hoster jo hele tiden selv :/

8634890[/snapback]

Det er vel mer det "Match making"-systemet som setter deg sammen med andre folk, så tror ikke det er noen som hoster.

Lenke til kommentar

Systemet velger den spilleren som er mest egnet som host til enhver tid ;p Derfor det ofte lagger om du spiller med amerikanere selv om du sitter på en super linje, for de har nødvendigvis ikke det.

 

Syns klaging på Beta blir for dumt, "det og det mangler" buhu, gå og gråt i hjørnet. Dette er for å teste matchmaking systemet med mer, ikke singelplayer, ikke lobby system (om det blir) eller noe annet.

 

Selv syns jeg alt har fungert utmerket, aldri disket, klikket eller noe slik. Vært litt lagg i noen kamper, men det er unntaket og ikke regelen. Har heller ikke tatt noe lang tid å finne en kamp. Eneste problemet jeg har hatt så langt er at jeg er lei av kun å få de samme 3 banene, men det er jo noe som fullversjonen kommer til å fikse.

 

Ser heller ikke hvorfor noen klager på grafikken, syns den er helt topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...