Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Ikke noe CTF eller lagspill på denne betaen? Hater å spille slayer og alle mot alle i i oddball. Dessuten fikk jeg sikkert den snølevelen 7 til 8 ganger på rad. Da skrudde jeg bare av til slutt....

8631507[/snapback]

 

Velg Team Skirmish (ranked playlists) eller Team Training (social playlists).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble litt for mye CS etter min smak... Men så er det egentlig bare BF2 jeg liker skikkelig av denne typen spill. Halo 3 skal nok kjøpes, men det er pga SP.

8632543[/snapback]

 

Prøvd Call of Duty eller Ghost Recon da? Geniale spill, begge to! :yes:

8632558[/snapback]

 

Har både CoD2 og GR:AW + GeOW og FC-I:P, men spiller så å si bare Singleplayer på disse (unntaket er co-op på Gears of War.

8632658[/snapback]

 

Jeg har også, GRAW, Call of duty2 og GeoW. Før spilte jeg bare call of duty, helt til jeg ble flink i alle spillene :D Da var det gøy ;)

Lenke til kommentar
pga crackdown greia i går, så:

 

Now the better news….you get MORE Halo 3 MP Beta action: Given the circumstances today, we will be extending the duration of the "Halo 3" multiplayer beta from June 6 to June 10, 11:59 PM PDT.

 

kilde: her

8632275[/snapback]

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Har nå endelig lastet ned betaen via Crackdown på egen maskin. Er det mulig å ta med Crackdown til en kompis, laste ned og spille betaen der også?

8633082[/snapback]

 

mener det skal gå ann, men du trenger Crackdown cden for å spille det :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ja, dette var jo morro.... Akuratt når jeg endelig skal laste ned betaen med en invitasjonskode, går epost-serveren min offline eller noe sånt, og jeg får dermed ikke tak i koden. Hadde jeg bare vært 10 sekunder tidligere, jeg fikk nemlig akkurat se inbox'en før det skjedde.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Matchmaking :thumbdown:  :wallbash:  :realmad:  :nei:

 

 

Udugelig opplegg.....Hvorfor kan ikke online spill kjøre lobby system?

8634240[/snapback]

 

Er det ikke slik at det vil være custom games i fullversjonen? Tror de begrenset betaen til matchmaking siden det var det de først og fremst ville teste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...