Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!

Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

• Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12

Anbefalte innlegg

PS. Du er heldig. Men hvorfor sitter du på et internettforum når du nettopp har fått access til betaen? :p

8593034[/snapback]

Hehe, ventet på den. Spilte det i to-tre timer i strekk her i stad. Måtte ta en pause med noen smørbrød og sitte litt på internettene å erte. :tease:

4 days, 12 hrs, 0 mins, and 0 secs until the Halo 3 Public Beta begins!

Ai ai. Ikke sååå lenge til dere får prøve da? :tease::tease:

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han sitter her for å skryte seff. :p

Faen, sitter og runker nå som jeg ser filmer fra betaen. Lydene er faen meg beyond awesome. :D

Må jo være beste lydene i FPS hittil. :thumbup:

Edit: grafikken ser faktisk bedre og bedre ut desto flere filmer jeg ser også.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Kom faktisk på en ting som jeg virkelig lurer på.

Hvordan er styringa satt opp og hvordan er mulighetene for å endre styringa?

Dette er nesten make or break for meg. Dersom melee eller granat må være på B eller lignende slik som i 2'eren så gråter jeg fordi det er så møkkete upraktisk.

Takk og god natt. :p

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål Martin. Det går vel an å skru av auto aim funksjonen? Hater auto aim!

Og hvordan er det med headshots og sånn med sniper? På H2 så virker det som om skytinga er litt bugga for mange ganger så får man direkte headshots uten at den du treffer dør selv om de løper rundt om kring i det åpne så man er nødt til å bruke 2-3skudd før de dør. Enda mer plagsomt er det når folk sitter bak en jordhaug eller noen steiner så du bare ser noen millimeter av hodet dems mens de kan se hele deg og sånn å skyte. Det blir rett å slett bare unaturlig for teknisk sett så burde de bare sett rett inn i den haugen de sitter bak. Er det blitt fikset på i H3?

Lurer også på om haglen er noe forbedret. I H1 var den alt for bra så man kunne skyte folk som sto 100m unna å drepe dem, I H2 er den så dårlig at selv om man står helt opp i trynet på en fyr å trykker av så er det ikke alltid han dør, han bare mister skjoldet. Den sprer seg også alt for mye på korte avstander. Synes H3 haglen den ser forbedret ut på beta leak videoene :)

Siste spm: På H2 så er granater og plasma granater veldig bugga innimellom. Spesielt hvis man blir drept etter å ha kastet den. Skjer veldig ofte at det f.eks jeg blir angrepet av en fyr som klarer å ta skjoldet mitt, jeg snur meg rundt å skyter istykker skjoldet hans. Kaster en granat der han står og så blir jeg kansje drept av et headshot eller noe før granaten går av. Når kameraet da zoomer ut etter at jeg har dødd så står han fortsatt oppå granaten jeg kasta uten skjold å selv om granaten eksploderer så dør han ikke. Er akuratt som om granaten slutter å virke bare fordi jeg dør :thumbdown: Er det sånn i H3 også?

Lenke til kommentar
Har noen spørsmål Martin. Det går vel an å skru av auto aim funksjonen? Hater auto aim!

Tror ikke det går an, men har ikke sett så mye rundt i options. Kan sjekke senere i dag.

Og hvordan er det med headshots og sånn med sniper? På H2 så virker det som om skytinga er litt bugga for mange ganger så får man direkte headshots uten at den du treffer dør selv om de løper rundt om kring i det åpne så man er nødt til å bruke 2-3skudd før de dør. Enda mer plagsomt er det når folk sitter bak en jordhaug eller noen steiner så du bare ser noen millimeter av hodet dems mens de kan se hele deg og sånn å skyte. Det blir rett å slett bare unaturlig for teknisk sett så burde de bare sett rett inn i den haugen de sitter bak. Er det blitt fikset på i H3?

Her snakker du om lagg, høres det ut som. Men jo, noen ganger når jeg trodde jeg traff i hodet med sniperen, mister de bare skjoldet. Dette er nok lagg, tror jeg, siden Halo 2 hadde dette også, men bare på Live, og ikke system link.

Har egentlig ikke spilt nok til å svare på det med jordhaugen. :p

Lurer også på om haglen er noe forbedret. I H1 var den alt for bra så man kunne skyte folk som sto 100m unna å drepe dem, I H2 er den så dårlig at selv om man står helt opp i trynet på en fyr å trykker av så er det ikke alltid han dør, han bare mister skjoldet. Den sprer seg også alt for mye på korte avstander. Synes H3 haglen den ser forbedret ut på beta leak videoene :)

Haglen her virker litt sterkere, men ikke mye.

Siste spm: På H2 så er granater og plasma granater veldig bugga innimellom. Spesielt hvis man blir drept etter å ha kastet den. Skjer veldig ofte at det f.eks jeg blir angrepet av en fyr som klarer å ta skjoldet mitt, jeg snur meg rundt å skyter istykker skjoldet hans. Kaster en granat der han står og så blir jeg kansje drept av et headshot eller noe før granaten går av. Når kameraet da zoomer ut etter at jeg har dødd så står han fortsatt oppå granaten jeg kasta uten skjold å selv om granaten eksploderer så dør han ikke. Er akuratt som om granaten slutter å virke bare fordi jeg dør  :thumbdown: Er det sånn i H3 også?

I halo 3 får du til og med en medalje for å ha drept etter å ha dødd. :p "Death from the grave" heter'n.

Her snakker du om lagg, virker det som, men det har faktisk skjedd et par tre turer at jeg har vært sikker på å ha skadet motstanderen nok, og så kastet granat, og så dødd, uten at han har dødd. Jeg har det til og med på tape! :thumbup:

Lenke til kommentar

Får Betaen gjennom Crackdown selv, og gleder meg som en liten møkkaunge!

Tviler på at det er så mange igjen av de som sier at Betaen ser værre/like bra ut som Halo 2 også ^^ Og Campaign delen skal være mye bedre sier dem, så F OFF!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så vi som vant en key i en konkuranse for lenge siden får key'n om fire dager samtidig med Crackdown-folka? :hmm:

Lenke til kommentar
Er det slik at de som hverken har kjøpt Crackdown eller vunnet en cd-key ikke kan spille på den 16'ende?

Yezzir

8594377[/snapback]

Å... jeg trodde "alle" skulle skulle få tilgang til betaen 16. Mai, mens Crackdown spillerne kunne prøve den allerede.

Lenke til kommentar
Å... jeg trodde "alle" skulle skulle få tilgang til betaen 16. Mai, mens Crackdown spillerne kunne prøve den allerede.

8594418[/snapback]

Litt av greia med Crackdown og Halo 3 Beta var jo å booste Crackdown salget litt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...