Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Det første som slo meg var at lydeffektene er knallfete. Surround gjør seg selvfølgelig veldig.

8630918[/snapback]

 

så koselig :hrm:

8630921[/snapback]

 

 

hehe. Emnet handler om betaen. Ikke bare om at dere ikke klarer å laste den ned. Men nå er dere forhåpendligvis i gang. Stikker til byen og spiser is. Og fyrer opp senere i kveld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NÅ blir jeg faenimeg irritert!

Fikk endelig lasta ned demoen gjennom crackdown, men når jeg skal starte spillet får jeg bare en melding som sier at enten er tjenesten utilgjengelig eller så har demoen gått ut på dato... Kjøp fullversjonen senere i år.

Nå ryker seriøst boxen ut vinduet. Skriver dette på PS3 og blir nok å holde meg til den i dag (hvis jeg ikke bare MÅ sjekke om demoen begynner å funke om en stund da).

8631219[/snapback]

 

 

Ikke si det da :( Jeg er på 54% nå!

8631238[/snapback]

 

 

Ikke noe å være engstelig for, bare følg oppskriften jeg postet over hvis du kun får game over meldingen.

8631296[/snapback]

Joda, funket det...

Lenke til kommentar
13% complete.

 

Får se hvor givende det blir for min del, med tanke på at min tidligere Halo-erfaring strekker seg til 20min SP fra det første spillet(På PC though). Stikkordet blir vel fort skameid ;)

8632360[/snapback]

Da er vi to! :D Ingen stor fan av Halo, men nå er betaen akkurat ferdig nedlasta, må jo prøve detta. Kanskje jeg blir hekta?

Lenke til kommentar
Ble litt for mye CS etter min smak... Men så er det egentlig bare BF2 jeg liker skikkelig av denne typen spill. Halo 3 skal nok kjøpes, men det er pga SP.

8632543[/snapback]

 

Prøvd Call of Duty eller Ghost Recon da? Geniale spill, begge to! :yes:

8632558[/snapback]

 

Har både CoD2 og GR:AW + GeOW og FC-I:P, men spiller så å si bare Singleplayer på disse (unntaket er co-op på Gears of War.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...