Gå til innhold

Halo 3 beta er ute!


Hvilken av de nye våpene er din favoritt?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken av de nye våpene er din favoritt?

    • Turret (massive maskingunneren)
      13
    • Missile Pod
      4
    • Spartan Laser
      31
    • Spiker
      7
    • Spike Grenade
      8
    • Spikerkombinasjon (dual med spiker + X)
      12


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Det første som slo meg var at lydeffektene er knallfete. Surround gjør seg selvfølgelig veldig.

8630918[/snapback]

 

så koselig :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det første som slo meg var at lydeffektene er knallfete. Surround gjør seg selvfølgelig veldig.

8630918[/snapback]

 

så koselig :hrm:

8630921[/snapback]

 

ikke alle som er i det glade hjørnet i natt... skjønner jeg ganske godt også ;) men det blir hvertfall den beste 17 mai feiringen! :w00t:

Lenke til kommentar

Fra Bungie.net:LINK

 

Halo 3 Beta Downloads via Crackdown are fixed!

 

It's been a long day for a lot of people but we're happy to announce that effective immediately, a title update for Crackdown is available on Xbox Live that will fix the issue that previously prevented you from downloading the beta. The Microsoft team just deployed this fix and when you launch Crackdown you should receive a prompt to download the update.

 

Please note that it could take up to four hours for your console to receive this update based on various factors. However, the good news is that we're in the clear and Halo 3 gameplay is just over the horizon.

 

We realize this has been a pain for many and an inconvenience at the very least. Given the circumstances, we've decided to extend the duration of the Halo 3 Beta from June 6th to June 10th at 11:59 PM PDT.  So, you lost almost a full day of play today but to make up for it we're tacking on four more days (and a weekend at that).

 

We apologize for the delay and hardships this issue has caused and hope that it quickly becomes a distant memory clouded by good times playing Halo 3 with your friends.

 

Thank you all for your patience and understanding. We'll see you online!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Leste nyhetene på Bungie.bet nå. Dette sto øverst:

 

UPDATE: Halo 3 / Crackdown FIXED!

Posted by SketchFactor at 5/16/2007 5:22 AM PDT

We're happy to announce that starting immediately, a new title update for Crackdown is available on Xbox Live that will enable downloading of the Halo 3 Beta. Also, as a consolation for lost time and inconvenience, we are extending the Halo 3 Beta end date to Sunday, 6/10, at 11:59

 

:dribble: Som plaster på såret får vi altså spille demoen helt fram til 10. Juni :) YAY!

Lenke til kommentar

NÅ blir jeg faenimeg irritert!

Fikk endelig lasta ned demoen gjennom crackdown, men når jeg skal starte spillet får jeg bare en melding som sier at enten er tjenesten utilgjengelig eller så har demoen gått ut på dato... Kjøp fullversjonen senere i år.

Nå ryker seriøst boxen ut vinduet. Skriver dette på PS3 og blir nok å holde meg til den i dag (hvis jeg ikke bare MÅ sjekke om demoen begynner å funke om en stund da).

Lenke til kommentar

Gjør dette, så funker det:

 

Restart your box, then do this:

 

Go to the dashboard.

Go to the system tab

Select memory

Highlight your hard drive

Press Y

Press X, X, LB, RB, X, X

Say yes when prompted to do maintenance on your hard drive.

 

This removes all previous title updates and prompts you to redownload new ones.

Lenke til kommentar
NÅ blir jeg faenimeg irritert!

Fikk endelig lasta ned demoen gjennom crackdown, men når jeg skal starte spillet får jeg bare en melding som sier at enten er tjenesten utilgjengelig eller så har demoen gått ut på dato... Kjøp fullversjonen senere i år.

Nå ryker seriøst boxen ut vinduet. Skriver dette på PS3 og blir nok å holde meg til den i dag (hvis jeg ikke bare MÅ sjekke om demoen begynner å funke om en stund da).

8631219[/snapback]

 

 

Ikke si det da :( Jeg er på 54% nå!

Lenke til kommentar
NÅ blir jeg faenimeg irritert!

Fikk endelig lasta ned demoen gjennom crackdown, men når jeg skal starte spillet får jeg bare en melding som sier at enten er tjenesten utilgjengelig eller så har demoen gått ut på dato... Kjøp fullversjonen senere i år.

Nå ryker seriøst boxen ut vinduet. Skriver dette på PS3 og blir nok å holde meg til den i dag (hvis jeg ikke bare MÅ sjekke om demoen begynner å funke om en stund da).

8631219[/snapback]

 

 

Ikke si det da :( Jeg er på 54% nå!

8631238[/snapback]

 

 

Ikke noe å være engstelig for, bare følg oppskriften jeg postet over hvis du kun får game over meldingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...