Gå til innhold

Standard nr på Nokia, sette før synkronisering

Anbefalte innlegg

For meg som benytter telefonboken til å lagre flere nr. pr kontakt så har Nokia en funksjon som er litt genial. Jeg ringer storsett alltid til mobilnummerene, jeg setter derfor dette til standard nummer i telefonboka mi slik at telefonen ringer dette når jeg trykker "ring" knappen. Dersom jeg ikke setter dette så vil jeg få opp "listen" over alle nummer som er tilgjenglig før jeg faktisk ringer.

Måten jeg må ordne dette på i dag er å gå innpå hver kontakt å sette opp manuelt på telefonen, noe som tar litt tid.

Jeg bytter ganske ofte telefoner også, og det virker ikke som verken PC suit, eller Outlook tar med seg denne informasjonen når jeg synkroniserer telefonlisten min til en ny telefon.

Det jeg da lurer på er, finnest det muligens et synkroniseringsprogram der ute som klarer å hente med seg hvilke kontaker som har hva av standard nummer ?

Når det i ny og ne skjer en krasj på synkroniseringen slik at kontaktene mine dobler seg opp i telefonlisten, så må jeg slette alt av kontakter på telefonen og synkronisere på nytt. Da må jeg gjenta hele prosessen manuelt.

-g0lden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...