PhotoAndre Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei, jeg leter etter navnet på sangen/melodien, eller lignende sanger/melodier som den som spilles av på denne videoen: Jeg skal lage en åpningsfilm og trenger akkurat den type melodi. Har funnet litt fra Vangelis men ikke heelt det jeg er ute etter. Håper noen kan hjelpe! På forhånd stor takk fra meg:) André Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det finnest ein post for dette Lenke til kommentar
PhotoAndre Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) oi, beklager! :$ den så jeg ikke.. :/ poster en ny der da:) edit: Hva er sjansen å faktisk få svar der? Endret 11. mai 2007 av PhotoAndre Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 oi, beklager! :$ den så jeg ikke.. :/ poster en ny der da:) edit: Hva er sjansen å faktisk få svar der? 8591027[/snapback] Hvis du ikke får svar der første gang, er det bare å spørre igjen etter et par dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg