TQfflus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal kjøpe bærbar pc. Den skal brukes til skolearbeid, se film på turer, og spille cs 1.6 en gang i blant. Har allerede en stasjonær pc til spill så det det trenger man ikke ta hennsyn til. Jeg har funnet to forslag Bærbar 1 Et par venner av meg har sakt at den har stor varmeutvikling pga amd prosessoren, og at etter noen timers bruk blir den så varm at det er umulig og ha den på fanget mens en i produktanmeldelsen sier noe annet, er det noen som har erfaringer?? Så jeg jeg fant en lignende intellversjon men den er litt svakere. Bærbar 2 Hvilken skal jeg velge er det eventuelt noen andre som er bedre til under 10000. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
seidon Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) OBS OBS! ikke forslag nr 1 den har innebyggd skjermkort det er ikke bra. http://www.multicom.no/SystemConfigurator....14%3bc%3a100561 på cpu så velger du INTEL CORE 2 DUO T7200 2.0GHZ på ram velger du 2gb og på harddisk velger du 120gb. Det er en konge maskin!! Endret 11. mai 2007 av seidon Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) OBS OBS! ikke forslag nr 1 den har innebyggd skjermkort det er ikke bra.http://www.multicom.no/SystemConfigurator....14%3bc%3a100561 på cpu så velger du INTEL CORE 2 DUO T7200 2.0GHZ på ram velger du 2gb og på harddisk velger du 120gb. Det er en konge maskin!! 8591093[/snapback] Det blir nok den med 2g ram og 160 gb harddisk. Jeg har Windows xp home med lisens, kan jeg bare instalere den os`en på den bærbare eller får jeg ikke registrert da? Eller skal jeg gå for Vista? Takk for bra forslag Endret 12. mai 2007 av Cold Spot Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det blir nok den med 2g ram og 160 gb harddisk.Jeg har Windows xp home med lisens, kan jeg bare instalere den os`en på den bærbare eller får jeg ikke registrert da? Eller skal jeg gå for Vista? Takk for bra forslag 8593940[/snapback] Så lenge det ikke er en OEM lisens du har for XP home så kan du fint bruke denne så sant du fjerner den fra maskina du allerede har den på. Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Det blir nok den med 2g ram og 160 gb harddisk.Jeg har Windows xp home med lisens, kan jeg bare instalere den os`en på den bærbare eller får jeg ikke registrert da? Eller skal jeg gå for Vista? Takk for bra forslag 8593940[/snapback] Så lenge det ikke er en OEM lisens du har for XP home så kan du fint bruke denne så sant du fjerner den fra maskina du allerede har den på. 8594010[/snapback] Ok lurte på om jeg kunne ha den på to pc`er men da blir det Windows Vista Home Premium istede. Det holder jo fortsatt budsjettet på 10k Endret 12. mai 2007 av Cold Spot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå