hitokiri Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Åtte GB innebygget minne og kamera med fem megapiksler. For godt til å være sant? Les mer Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Telefonene ser jo svært så ålreit ut, men når skal Nokia implementere RDS-radio i telefonene sine? De har kommet så langt at de tilbyr auto-søk på enkelte nye modeller, men det imponerer ikke. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 N82 ser veldig aktuell ut, og det blir meget spennende å følge denne fremover. Symbian-guru har, etter forespørsel fra nokia, fjernet bilder. Er det ulovlig å vise bildene på dette stadiet? Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kanskje dette er for godt til å være sant. Hvis dette stemmer, så synes jeg det er bra at Nokia dropper harddisk. Unødvendig mye strømbruk fra harddisken er jo bare en av tingene som gjorde det irriterende å ha en harddisk- telefon. Designet på de to telefonene var jo ikke så verst. Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Begge var kule, men N82(som skal være) var den beste synes jeg Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 jeg lurer på om n81 har minnekortslot også. i høst vil vel 8 gb flash ikke være nøyaktig så mye som idag. med en 8 gb kort ekstra kan man få med seg hva man vil og bruke den som minnepinne/ekstern harddisk som man alltid har med seg. overføre dvdfilmer osv og komme til noen og plugge tlf til tven.(om det selges/passer slike ledninger til alle nokia og ikke bare til n93. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Ser også svært positivt på at de endelig har droppet styrepinnen til fordel for D-pad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg