Plomma2 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei, jeg har fra før av klarte å bytte ut brusen med vann eller farris, nå tenkte jeg at jeg skulle kaste meg over godteriet og gjøre meg av med det. Jeg spiser ikke veldig mye godterier og har langt fra et vektproblem, men jeg tenkte jeg skulle knuse problemet før det slår rot. Jeg tenker på noe annet enn vanlig frukt. Hvordan er det med nøtter (som ikke er saltet) og tørket frukt som man får kjøpt i pose? Hvor usunt er det? Noen som har noe å foreslå? - Plomma Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Små mini gulerøtter. 8591143[/snapback] det er det beste som finnes, men pass på, ikke spis for mye av det på en gang, magen tåler ikke det Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Frukt og nøtter er gode alternativer. Småsulten for eksempel! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nøtter, helst dei som ikkje er salta eller olja. Frukt, tørka frukt. Prøv deg med litt forskjellig, plukk med deg litt av kvart i fruktdisken. Mine favorittar er ananas, druer og banan. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Lag holiday dip (sånn pose man skal blande ut med rømme) bland det ut med matyoghurt, og bruk oppskjært grønnsaker til å dippe med. Godt og sunt og hurra. Ellers så kan du kjøpe frosne bær. Det er kjempegodt tint. Tror jordbær har sånn 25 kcal per 100 gram. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Beef Jerky ftw! Er vel ikke så veldig mye sukker i det, lite fett og ja. Smaker dessuten dritgodt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Beef Jerky ftw! Er vel ikke så veldig mye sukker i det, lite fett og ja. Smaker dessuten dritgodt. 8591184[/snapback] Er ikke Beef Jerky mucho expensivo? Har egentlig bare sett det på 7-11, så det er sikkert derfor, men..! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 17-18 kr for 25 gram, rundt 70 for 100 gram. Er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå