Gå til innhold

360 kom ødelagt tilbake fra rep. Hva nå?

Anbefalte innlegg

Kjeksmestern: Jeg er rolig, men jeg blir provosert av det jeg kaller arroganse, og du viste i mine øyne nok av det når du mener jeg furter.

Om du mener jeg kommer med personangrep på deg bør du kanskje titte litt på hvem som startet med såkalte angrep;)

Jeg er kanskje hårsår på slik ting, men det er en annen historie..

Nei, når det virker som massen er fornøyd med å kjøpe ekstra boks eller utnytte elkjøp i mellomtiden. skjønner jeg ms har en enkel jobb med å få fornøyde supportkunder.

Og la det være sagt fra min side om noen tror annerledes.

Jeg er stort sett fornøyd med både ms og dhl, men jeg føler som kunde at når noe uforutsett skjer på transport tilbake fra reperasjonssted burde man gjort litt ekstra for å få fortgang i det fra selskapets side.

Min 360 står jo fortsatt her og venter på boksen fra dhl, selv om jeg sa den kunne sendes i samme boks som den kom, og jeg har enda noen dager å vente før jeg hører noe om det skal være som sist.

Jeg er ekstra frustrert selsvagt siden en av vårens høydepunkter (halo3 beta) nå går i vasken sammen med pengene for et middels godt spill (Crackdown), uten at jeg skal legge for mye vekt på akkurat det :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må beklage hvis du mener jeg var arrogant, mente ikke å være det, tvert imot ville jeg bare være behjelpelig ;) (den setningen med at du "furtet" var ment litt som en spøk, kanskje det ikke kom godt nok fram i form av en smily :p )

Vel, nå som Halo 3 betaen er rett rundt hjørnet så er det ekstra kjipt å være uten boks.

Tips: Kjøp en Core på Elkjøp, og lever den tilbake innen 30 dager igjen, mange som gjør det :)

Lenke til kommentar
Må beklage hvis du mener jeg var arrogant, mente ikke å være det, tvert imot ville jeg bare være behjelpelig ;) (den setningen med at du "furtet" var ment litt som en spøk, kanskje det ikke kom godt nok fram i form av en smily :p )

Vel, nå som Halo 3 betaen er rett rundt hjørnet så er det ekstra kjipt å være uten boks.

Tips: Kjøp en Core på Elkjøp, og lever den tilbake innen 30 dager igjen, mange som gjør det :)

8601570[/snapback]

Unnskyldning godtatt og sak glemt;)

Jeg får bare følelsen av at jeg "tjuvlåner" om jeg går på elkjøp, og er egentlig litt prinipiellt i mot å gjøre sånn. Men ja, elkjøp legger på en måte litt opp til det selv.

Tror nok jeg holder meg til pc og andre maskiner, og heller gleder meg til fullversjonen.

Kan jo være jeg blir overrasket og ting går fort denne gangen :roll:

Lenke til kommentar
Det var tydelig at noe var løst inni den

8590476[/snapback]

Det er det på de fleste maskiner. Det er den "pensen" som maskina bruker til å finne ut om den står eller ligger. Har du ikke merket det at uansett om maskina står eller ligger, så er det ALLTID det øverste til venstre lyset som er player 1? Det er det den pensen som kan til...

Du kan jo gjøre som en del andre, kjøpe deg en Core som du har i bakhånd om hovedmaskinen tar kvelden ;)

8590758[/snapback]

Ser at noen mener dette er ett latterlig forslag, men det fungerte for meg! Så lenge du har penger til å gjøre dette selvsagt.

Er faktisk i samma situasjon som deg archongamer. Jeg fikk spille en to dager jeg da før min streika på nytt. Da var jeg glad jeg fortsatt hadde Core :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg hadde et liknende tilfelle som archongamer i fjor sommer. Den første Xboxen jeg sendte inn kom tilbake etter 4 uker og virka i to timer. Så tok det vel 3 uker før jeg fikk neste.

Nå er sommeren kanskje ikke den verste tida å være uten Xbox, men like irriterende. Min 3. Xbox varte i ca. 3 uker før også den tok kvelden. Min 4. Xbox måtte jeg bare vente en uke på. Det var høy prioritering på denne grunnet mine uheld.

Han jeg snakket med på supporten kalte det nærmest en skandale og beklaget så mye. Det var en spillter ny Xbox som blei sendt meg og jeg fikk også 2 spill som et plaster på såret.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem med min 360. Den vil ikke spille av noen cder eller dvder. Får bare "unplayable disc". Problemet mitt er at jeg har modifisert den og ikke kan få den fikset på garantien.

Jeg vet at det bare er cdrommen som er gåen. Noen som har en anelse om det går an å bare få tak i en cdrom?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har samme problem med min 360. Den vil ikke spille av noen cder eller dvder. Får bare "unplayable disc". Problemet mitt er at jeg har modifisert den og ikke kan få den fikset på garantien.

8604964[/snapback]

Crackdown er det siste spillet jeg har kjøpt meg, og jeg sliter litt med back-up'n av det. (Unreadable, men starter etter mange forsøk) Har ikke prøvd med nyere spill.

Jeg vet at det bare er cdrommen som er gåen. Noen som har en anelse om det går an å bare få tak i en cdrom?

8604964[/snapback]

Du finner mange på ebay:

http://search.ebay.com/search/search.dll?s...ntrypage=search

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

og for å holde oss litt på topic,

Dhl har vært hos meg i dag men jeg var ikke hjemme selvfølgelig.

Snakket med sentralen og spurte om samme mann som kommer med esken kunne ta med maskinen samtidig.

Dette sa de at var tvilsomt, ettersom sjåførene bestemmte og de hadde stram arbeidsplan osv..

Er dette virkelig et problem om jeg har alt klart og er ferdig på 2 min?

Dere som har fått til denne måten, har dere smisket voldsomt med sjåførene, eller pleier de være greie med å vente mens jeg satt på klistrelappene?

Lenke til kommentar
og for å holde oss litt på topic,

Dhl har vært hos meg i dag men jeg var ikke hjemme selvfølgelig.

Snakket med sentralen og spurte om samme mann som kommer med esken kunne ta med maskinen samtidig.

Dette sa de at var tvilsomt, ettersom sjåførene bestemmte og de hadde stram arbeidsplan osv..

Er dette virkelig et problem om jeg har alt klart og er ferdig på 2 min?

Dere som har fått til denne måten, har dere smisket voldsomt med sjåførene, eller pleier de være greie med å vente mens jeg satt på klistrelappene?

8610642[/snapback]

jeg fikk dama til å gjøre det, gikk smurt

Hun bare blinket søtt

Lenke til kommentar

Tror ikke det er DHL som har ødelagt varen under frakt, tror rett og slett dem hadde for lite lim på chippene.

Service'n til Microsoft kan man nesten ikke klage på så lenge dem ordner opp uten for mye problemer, men synes nesten dem burde lagt litt mere energi i å ordne opp fortere.

Dem kunne f.eks flydd inn 10-12 flylass til ett eller annet lager i Norge med splitter nye konsoller, og ansatt en mann til å bytte ut slike pakker, slik at ikke kundene ikke må vente i en hel måned før dem får en fungerende boks igjen fra Tyskland. :-/

Så kan dem heller bli byttet på lager i Norge, og den defekte sendt til Tyskland, for reparasjon og epoxy-lim på de dårlige hovedkort-loddingene i konsollene, uten at kunder sitter å venter på den.

Så kunne den blitt sendt tilbake til lageret, forhåpentligvis i tide til å at når den 'nye' konsollen din ryker, så kan den bli byttet ut igjen raskt, og du ikke går glipp av evt. kule spill. :)

Det hadde sikkert alle tjent på, Microsoft hadde ikke mistet kunder fordi de var fornøyd, og du hadde vært fornøyd. :)

Lenke til kommentar

Tommelen opp til DHL og en snill sjåfør..

Han hjalp til med å pakke til og med, da han kom litt før tiden..

Han sa den skulle med ekspress, så kanskje det skjer noe så jeg får boksen litt føre* håpe, håpe*

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jaja, fikk Xboxen min fra rep i dag, samme problem med du "Unplayable disc" og rare lyder, tok i hardisken startet den, virker så lenge, kommer til der det er

( )

( X )

( )

Xbox 360

Så stopper det opp og kommer en sort skjerm.

E67

Søkte og fikk noe tips, gjorde det men virket ikke.

MEN når jeg prøver uten hardisken går det, men jeg har lyst på Savefilene mine..

Xbox gjør ikke jobben ordtentlig

Lenke til kommentar
Tommelen opp til DHL og en snill sjåfør..

Han hjalp til med å pakke til og med, da han kom litt før tiden..

Han sa den skulle med ekspress, så kanskje det skjer noe så jeg får boksen litt føre* håpe, håpe*

8617919[/snapback]

Tror alle sendes med express, så du får nok ikke noe spesiell behandling.. dessverre.. :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...