Macarion Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 For en tid tilbake begynte jeg å få bluescreenmeldingen unmountable_boot_volume når jeg bootet windows fra harddisken min, derfor fikk jeg en kompis til å formatere den for meg. Fikk disken tilbake, plugget den i riktig, aktiverte den i BIOS, og skulle installere windows xp på nytt. Da fikk jeg en feilmelding der det stod at systemet ikke kunne lokalisere noen harddiske. Rart, siden BIOS fant den uten problemer. Uansett så aner jeg hva jeg skal gjøre så enhver hjelp er velkommen.... Selve PC'en er en dell dimension 8400 series med pentium 4 2.8gh prosessor, 1gb ddr2 ram. Harddisken er en SATA på 160 gb Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du må kanskje legge inn s-ata drivere under installasjon.. (når det står "press F6 .......) Lenke til kommentar
Macarion Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg har tenkt på det men da har jeg et problem til. Jeg har en cd med alle driverne til hardwaren som fulgte med pc'en, men når jeg booter den får jeg kun alternativet å lage en diskett med driverne, pc'en min har ikke diskettstasjon. Installere driverne fra cd'en kan jeg bare gjøre når jeg har operativsystem installert....tror jeg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå