Gunfreak Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 vel har noen? er den vært å lese? Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja! Har du noen som helst interesse for livet rundt seilbåtene fra den tida så er serien midt i blinken. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 er ikke så glad i fiction, men tenkte jeg skulle prøve meg, bare lurer på om jeg skal prøve Hornblower først. har noen lest begge seriene og kan sammenligne Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 om en litt sent så du har sikkert begynt å lese en av seriene allerede men men. Jeg synes Hornblower er mye bedre en Aubrey-Maturin serien. Klarte bare å lese en av de bøkene mens jeg har lest gjennom alle Hornblowerbøkene som jeg syntes var kjempebra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 jeg holder på å leser første boka nå, og går treigt, 100+ sider ut i boka så har det ikke skjedd en dritt Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 jeg holder på å leser første boka nå, og går treigt, 100+ sider ut i boka så har det ikke skjedd en dritt 8869003[/snapback] hornblower eller Aubrey? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Aubrey. Det morsomste som har skjedd hitil var at Jack prøve å sette to 12lb kanoner på den lille båten sin, det gikk ikke bra. men ellers har det ikke skjedd noe Lenke til kommentar
Gyrid Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 husker egentlig ikke så mye fra den boka. Det er 3 år siden jeg leste den. Dette er et av de skjeldne tilfellene hor jeg likte filmen som er basert på de to første bøkene i serien (tror det var de to første) bedre en jeg likte bøkene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 filmen er faktisk basert på 3 av bøkene og ja, filmen er tøff, selv om jeg forretrekker Hornblower serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå