Gå til innhold

Tilbud på 400D m/ 18-55 kit. Hva tycks?

Anbefalte innlegg

Har ikke brosjyren foran meg, men tilbudet er på en 400D inklusive et 18-200mm som jeg mener var fra tamoron. For meg virker dette objektivet noe "billig", selv om det sikkert fyller sin rolle godt - eller kompromisser dette objektivet for mye?

Meninger?

Tilbudet var forøvrig på 6990,-.

Endret av eirik_a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel sånn ca vanlig pris det der. Rundt 6700 er helt greit, spørs jo helt hvor mye du må betale i frakt osv. da. Ser forresten at fotovideo har det til 6500, enten på nett eller i butikk.

Lenke til kommentar

Med tanke på at 350D med 18-55 koster omtrent 5000,- kroner synes jeg ikke det var verdt pengene egentligt. Jeg har personlig vurdert både 350D og 400D, men går heller for 350D og kjøper et ekstra objektiv. Det er bare snakk om en forskjell fra 8 mp til 10, litt større skjerm, å noe med autofokusen som jeg ikke fortstod :p

Lenke til kommentar

400D har litt flere Mp, 9 punkts autofokus (350D=7 punkter) og en selvrensningsmekanisme som gjør at du slipper å rense vitale deler selv inne i optikken. Har ikke selv prøvd noen av kameraene - men har latt meg fortelle at den selvrensningsmekanismen kan være veldig kjekk å ha.

Tilbudet du har sett er ganske standard - har sett det litt billigere noen steder.

Objektivet som følger med er visstnok: helt greitt - men kanskje ikke helt i toppklassen.

Mener også at dette kameraet gjør at du kan få 650,- i retur direkte fra Canon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...