Paulex Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen mulighet for å kunne få media player støtte i wii sin gratis browser? Kan se f.eks youtube klipp der, men når det er media player støtter den det ikke virker det som, noen tips? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Wii støtter filmer som er streamet via flash 7. Det vil si de aller fleste YouTube-filmer og streaming-tjenester på nettet. Ellers finnes det ikke støtte for andre plugins. Mulig dette kan endre seg senere. Grunnet at Wii bare støtter flash 7 nå, er at Adobe bare har gitt ut denne versjonen til utviklere. Forhåpentligvis kommer det en oppdatering for flash 9 senere. Da vil Wii kunne spille av stort sett alt av streamet innhold via flash. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Tusen takk for fylding svar TCi. La oss håpe på det Greit i kunne smelle opp omtrent hva som helst på internet med wii'en Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 En funksjon jeg også savner det ja. Vil gjerne ha divx formater inn på den lille boksen min Greit å kunne streame filmer rett fra pc'en for eksempel. Er det forresten mulighet i den fulle versjonen å ha fullskjerm når du streamer filmer? Savnet dette i betaen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, det fungerer å ta fullskjerm på Youtube uten problemer nå. Fullversjonen er mye bedre enn beta-versjonen. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Nå er vel Internet Channel en browser og ikke en mediespiller... Dessuten har vel slikt som DivX ganske stive systemkrav i forhold til det lille Wii kan takle. DivX alene går kanskje nesten, men så skal du i tillegg ha det gjennom browseren? Tviler på det, gitt... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 For filmer på Wii kan du se på Orb og Wii Media Center X Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Nå er vel Internet Channel en browser og ikke en mediespiller... Dessuten har vel slikt som DivX ganske stive systemkrav i forhold til det lille Wii kan takle. DivX alene går kanskje nesten, men så skal du i tillegg ha det gjennom browseren? Tviler på det, gitt... 8594306[/snapback] Sitter du her og sier at man må ha bra system for å se divx filmer? Gikk da fint på min gamle PC................ Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du glemte visst å nevne spesifikasjonene på den gamle PCen din. Den hadde vel blant annet virtuelt minne i tillegg? Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Det jeg i hovedsak tenkte på her var å se på nrk nett-tv...tv2 netttv osv. Siden jeg ikke har noen kanaler hvor jeg holder til tenkte jeg dette kunne vært en lett vei å gå Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 jeg ser at av og til så går Wii'en tom for minne ved avspilling av store flash filer . så divx tror jeg kan bli vansklig Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Gah.. Får håpe det kommer en oppdatering snart.. Hadde vært greit og kunne bruke sider som Tv-Links osv.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Såvidt jeg har skjønt så har ikke Adobe gitt ut utvilklingsverktøyet til Flash 9 enda. Det er visstnok derfor browseren til Wii ikke støtter det.. Det MÅ jo komme snart, ellers driter jo Opera seg rett ut. Endret 28. mai 2007 av Excelsion Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Opera driter seg ut fordi Adobe ikke slipper en Flash 9-SDK? Jeg ser ikke helt logikken. Driter Nintendo seg ut også? Men ikke Adobe? Hvorfor driter de seg ut? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Trenger vel ikkje putte ord og utspill i munnen hans Men så lenge Adobe står på stedet hvil i saken er det vel ikkje Opera sin skyld. Eg for min del bruker aldri nettleseren til Wii. Ihvertfall ikkje sålenge eg har PC`en i hus. Hadde det motsatte vert tilfellet hadde eg nok vert ein kløpper på å skrive med wiimoten ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå