Ullsokk1 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som har link til alle patchene jeg må ha? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 "Kanskje denne kan brukes"?, http://cohpatch.relic.com/ Må ellers si meg fornøyd med å få kjøpt vanlig CoH via Steam. Alle oppdateringer skjer samtidig med installasjonen av spillet. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 vi er 4 stk som skal spille ikveld fra kl 20, hadde vært morro hvis vi fikk 4 andre norske med i en 4 vs 4! Mitt brukernavn er: Bacon82 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 vi er 4 stk som skal spille ikveld fra kl 20, hadde vært morro hvis vi fikk 4 andre norske med i en 4 vs 4! Mitt brukernavn er: Bacon82 Så fort jeg får datamaskinen oppe å gå (blir vel ikke idag), håper jeg virkelig at jeg kan være med . Så vidt prøvd CoH etter jeg kjøpte det (kun spilt demo og piratversjon fra før). Så, er det vanlig CoH eller Opposing Fronts dere skal spille? Lenke til kommentar
AndW Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er sykt keen på å være med, men har en speedtouch router som gjør at jeg bare greier å connecte til under halvparten av alle spiller coh . Suger balle!!! Garantert en eller flere jeg ikke kan connecte til i et 4vs4 med bare nordmenn... Men legger dere likevel til Uglegutt og intox_neb Heter som sagt Woldman Noen som har link til alle patchene jeg må ha? Lastes ikke de ned automatisk når du trykker på multiplayer inne på selve spillet? Det gjorde de i hvertfall på meg. Men spiller ikke gjennom steam, så det har kanskje noe med det å gjøre... Endret 12. februar 2009 av Mumba Lenke til kommentar
binko Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det routerproblemet er utbredt, mumba. Skulle akkurat til å spørre etter interesse da jeg kom på akkurat det med tilkoblingproblemer. Vi kan jo alltids prøve? Noen som blir med i dag? Eventuelt comp stomp om ingen melder seg. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er med:D Legg til snorrere om nokon vil spela. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Irriterer meg over ruterproblemet. Får den kjente "NAT error" og blir nektet tilgang. Koblet meg trådløst til en annen, usikker ruter. Ja, jeg kom inn, uten feilmeldingen. Men når alle er klare og spillet skal starte, faller jeg rett ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Company of Heroes fulgte med mitt skjermort og jeg har spilt det så vidt i multiplayer. Kunne alltids blitt med jeg, men er ikke så god. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Noen som har spilt Tales of Valor enda? Ble sluppet den åttende april i følge Wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå