Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 But I don't have VISA Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 But I don't have VISA Lån fra noen andre og skyld de penger. Eller: Kjøp fra en nettbutikk: http://spillpriser.no/pl-PC/pr-30130.aspx Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Trenger jo visa for å kjøpe på nettbutikk og da xD. Men jeg kjøper i byen idag da, Noen som har mic og kan lære meg litt etter litt singleplayer? Virker som et spill vi kan spille over VT Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ullsokk, jeg og en danske utfordrer deg og en random til 2v2 kamp!.. eller så kan vi bare rulle en 1v1... og kjøre litt "blitzkrieg" ^^ Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Spurte om en noob jeg xD Skal se om jeg får kjøpt det etterpå. Men får ikke spilt før fredag da Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå har jeg kjøpt begge spillene (viste ikke hva som var populært online så :s) men kan sikkert game litt på fredag Lenke til kommentar
AndW Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dette spillet tar jo helt av! Er jo en skam at Company of Heroes ikke har blitt diskutert mer på dette forumet. Bra det er flere som kjøper spillet her. Company of Heroes burde fått/få mye mer oppmerksomhet i media, etter som det kanskje er det beste RTS'et noen sinne! Ligger bl.a på 7. plass på gamerankings over beste PC-spill noensinne og er rangert som det beste strategispillet noensinne basert på 59 anmeldelser Heter Woldman btw hvis noen er keen på å ta en match en dag. Er en ganske ustabil spiller. Noen ganger føler jeg at jeg spiller grisebra, andre ganger roter jeg det helt til og bare "waster" units Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen flere her som spiller fast som "british"? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå som dette har blitt en tråd mer for diskusjon rundt CoH, finnes det egen dedikert tråd for "Diskusjon rundt Company Of Heroes" (noe lignede https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=168) ? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gikk gjennom tutorialen en gang så en skirmish på easy. Tapte 0-500! Shait til vanneskli spill! Noen tips for meg? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Å spille kampanjen hjelper en god del. Der er motstanderen som regel ganske defensiv, og forsøker ikke å mose basen din med en gang. Om det finnes noen magiske triks spørs, men enheter har gjerne veldig markante styrker og svakheter, og du må nesten alltid styre spillet på enhetsnivå. Bli kjent med enhetene, og lær hvordan de fungerer. Infanteri faller fort mot granatkastere, blir lett stoppet av maskingeværild, mens en stridsvogn er nær immun mot dette. Sørg for at stridsvognene alltid har nesa mot trusselen (andre stridsvogner, AT-kanoner eller infanteri med AT-våpen), at infanteri alltid er godt dekket. Enhetene må også støtte hverandre. En Sherman klarer seg sjeldent mot en AT-kanon eller en infanterienhet med bazookaer. Da er det bare å rykke frem med infanteriet, som vel kan regnes som mindre kritisk enn stridsvognene hva angår ressurser etc. Rykk heller aldri raskt frem om du ikke vet hva som venter rundt neste hjørne. Plutselig har du massiv maskingeværild over infanteriet samtidig som granatene hagler, og du mister flere enheter. Undervurder heller aldri spesialenhetene en enhet kan inneha. Den kan være forskjellen mellom liv og død, f.eks. kan visse typer infanteri kaste håndgranater mot fiendlige posisjoner, Sherman-tanken kan omdanne infanteri til kjøttkaker ved hjelp av minerydder-oppgraderingen (en rask kjøretur inn i fiendtlig infanteri kan vise seg å være lite behagelig), snikskyttere kan kamuflere seg etc. For øvrig er et godt tips for å holde på kontrollpunktene sine å alltid bygge bunkere/maskingeværreder ved bestemte posisjoner. Suger opp en del kanonild, feier ned infanteri, og lar deg holde oversikten. Endret 10. februar 2009 av Aiki Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kan ikke akkurat påstå jeg er altfor god, men det kommer ofte an på mostanderen hvordan du må spille. Ofte er det en god ide å være raskt ute på fronten, spesielt som wehrmacht på maps med hus/fortifications nær nøkkelpunkter, en rask MG vil 80% av kampene la deg cappe og bunkre opp i området. (Om du holder på det er en annen sak). Husk også oppgraderinger og prioriteringer. Vil du ha BARs utpå og map kontroll, eller M8? (BAR upgrade trenger fuel). Noen ting må læres inn, bl.a at du vinner ikke alltid. Sjelden vil noen påstå. Alltid er det noen smurfs ute og går som ødelegger dagen din. Lenke til kommentar
AndW Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gikk gjennom tutorialen en gang så en skirmish på easy. Tapte 0-500! Shait til vanneskli spill! Noen tips for meg? Sorry, men må nesten le litt . Husker mine første forsøk mot computeren selv . Gjør som Aiki sier å gå gjennom kampanjen og prøv deg fram! Når du begynner å bli god, kan duT spille mot vanskeligere motstand i skirmish og kanskje ta noen multiplayer-kamper mot andre nybegynnere. På CoH sin portal på gamereplays kan du finne mange tips, strategier og kampopptak for alle de fire faksjonene. Det du vil finne her vil mest sannsynlig være komplisert i starten og er først og fremst en guide til multiplayerdelen. Når du har spilt en god del av kampanjen og kanskje tittet litt på gamereplays skal jeg love deg at du kan slå expert-computeren i skirmish med bind for øynene Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Daså, virka som det gikk greit i starten så plutselig kom det 2 tankser samtidig og eide meg hardt! Jeg fikk jo nesten ingen resources xD Men skal prøve litt ikveld eller hvertfall fredag Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som tilfeldigvis vet om CoH vil fungere gjennom Steam, via Ubuntu? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Krever litt innsats å bli helt OK i dette spillet, så ikke gi deg Jo mer du lærer av strategier desto mer morro blir det!! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg spiller oftest som Briter i CoH, men det er det at de krever så mye command points for MG-nest og de er litt treige i starten. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Installerer spillet igjen as we speak Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hadde glemt hvor gøy dette var Måtte lade opp med en gamereplay før jeg fant frem disken igjen. Bare 1.9GB patcher da...! Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ja laster fortsatt ned patcher... over to timer for å installere.. den er drøy ass.. Edit: Da var jeg ferdig. Jeg heter LIKMARK ingame, legg meg til som venn for en kamp den som vil. (Må bare øve seg litt først, er nok ganske rusten) Endret 12. februar 2009 av Uglegutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå