Gå til innhold

Company of Heroes Multiplayer - Populärt?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

spilte senest igår, og da var det 3000 spillere online. Kjøpte addon pakken company of heroes: opposing fronts for halvennen måned siden, og har siden vært hektet! Er så utrolig bra, har ikke spilt et lignende spill hverken før eller etter, og er multiplayer som gjør deg hektet ;)

Har selv ikke company of heroes, bare company of heroes: opposing fronts, med det resultat at jeg bare kan spille som "brite" eller "panzer elite". Eier du hele greia kan du også spille som "american" og "wehrmacht".

Men som jeg ser de har sagt tidligere i tråden, er utrolig mange flinke spillere her, siden spillet har vært på markedet en stund, men er et rangeringssystem, så du blir ikke nødvendigvis eid.

Hvis noen vil spille mot et "noob" er mitt kallenavn: Bacon82

Lenke til kommentar
Fikk automatisk lyst til å kjøpe spillet nå. Om jeg går for bare CoH eller Opposing Fronts aner jeg ikke. Prisen er hvertfall en hundrings billigere over Steam for vanlig CoH.

Hvordan er det med en vanlig runde i CoH, varer den godt over 1 time?

Litt fristet til å kjøpe left4dead i stedenfor, da en raske runder er mulig.

Kampen kan vare ei god stund om det er 2 jemne motstandarar.

Men som oftest vil ein kamp gå ca 30 min.

Trur iallefall det er det som er sånn ca tid på å vinne med 2 Victory points?

Uansett så er CoH tidenes spel!

Eg drømme framleis om at CoH skal ta over trona ifra wc3, og det hadde det sikkert gjort om Allies kunne spelt mot Allies.

Lenke til kommentar

Spillet er veldig bra online, utrolig morsomt. Men, det er fortsatt en god del balanseproblemer og spillet har en veldig bratt læringskurve. Klarer du derimot å komme deg over kneika, så blir det mye bedre :)

Jeg er ikke over ennå for å si det sånn...

Lenke til kommentar
CoH er et genialt spill, eneste minuset er den SINNSVAKT langdryge patchingen du må gjennom for å kunne spille multiplayer. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har lagt inn spillet på ny etter oppgradering av OS.

Kjøp spillet gjennom steam, så er patching noe du aldri trenger å ha et forhold til ;)

Og hvis det er slik at du allerede eier CoH på DVD. Legg CD key til i steam og du har det tilgjengelig der, slipper all patchingen.

Endret av intox_neb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...