xersess Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 company of heroes er populert ja både single og multiplayer. har skjølv company of heroes og synes det er ganske fett. det blei faktisk kåret til 2006 beste pc spill av dette forumet. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ja...? Noen som vil spille? Nå? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er CoH forsatt et populært nettspill? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 spilte senest igår, og da var det 3000 spillere online. Kjøpte addon pakken company of heroes: opposing fronts for halvennen måned siden, og har siden vært hektet! Er så utrolig bra, har ikke spilt et lignende spill hverken før eller etter, og er multiplayer som gjør deg hektet Har selv ikke company of heroes, bare company of heroes: opposing fronts, med det resultat at jeg bare kan spille som "brite" eller "panzer elite". Eier du hele greia kan du også spille som "american" og "wehrmacht". Men som jeg ser de har sagt tidligere i tråden, er utrolig mange flinke spillere her, siden spillet har vært på markedet en stund, men er et rangeringssystem, så du blir ikke nødvendigvis eid. Hvis noen vil spille mot et "noob" er mitt kallenavn: Bacon82 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Fikk automatisk lyst til å kjøpe spillet nå. Om jeg går for bare CoH eller Opposing Fronts aner jeg ikke. Prisen er hvertfall en hundrings billigere over Steam for vanlig CoH. Hvordan er det med en vanlig runde i CoH, varer den godt over 1 time? Litt fristet til å kjøpe left4dead i stedenfor, da en raske runder er mulig. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fikk automatisk lyst til å kjøpe spillet nå. Om jeg går for bare CoH eller Opposing Fronts aner jeg ikke. Prisen er hvertfall en hundrings billigere over Steam for vanlig CoH. Hvordan er det med en vanlig runde i CoH, varer den godt over 1 time? Litt fristet til å kjøpe left4dead i stedenfor, da en raske runder er mulig. Kampen kan vare ei god stund om det er 2 jemne motstandarar. Men som oftest vil ein kamp gå ca 30 min. Trur iallefall det er det som er sånn ca tid på å vinne med 2 Victory points? Uansett så er CoH tidenes spel! Eg drømme framleis om at CoH skal ta over trona ifra wc3, og det hadde det sikkert gjort om Allies kunne spelt mot Allies. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spillet er veldig bra online, utrolig morsomt. Men, det er fortsatt en god del balanseproblemer og spillet har en veldig bratt læringskurve. Klarer du derimot å komme deg over kneika, så blir det mye bedre Jeg er ikke over ennå for å si det sånn... Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Om du har company of heroes legg til "Dracoknight" til friends og om du har steam legg til "Dracoknight200" og spørr om en runde... Jeg takker gjerne ja til en runde eller to Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 CoH er et genialt spill, eneste minuset er den SINNSVAKT langdryge patchingen du må gjennom for å kunne spille multiplayer. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har lagt inn spillet på ny etter oppgradering av OS. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Leste tråden og ble sykt frista til å kjøpe det Blir nok det i morra Legg til Headhuntern på steam da Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Spiller fortsatt en god del multiplayer, men nå for tiden er det mest kosespilling. Håper communitiet vokser litt med expansion' (er vel standalone den og) som kommer til våren, litt stille er det jo. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er den expansion som har kommet hittil standalone? :o Trenger jeg originalen eller ikke? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Expansion er standalone ja... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så hva burde jeg kjøpe da? Har gavekort på elkjøp så stikker innom i morra Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det kommer vel litt an på, men jeg synes CoH vanilla er best Uansett, spillene er så billige, du får begge til 150 kroner toppen, så det er nesten bare å kjøpe begge. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da var jeg personlig vervet til en hard og skitten krig, med ingen andre vinnere enn Admiralen selv, meg Falt for CoH, vanlig via Steam for 90 NOK. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) CoH er et genialt spill, eneste minuset er den SINNSVAKT langdryge patchingen du må gjennom for å kunne spille multiplayer. Det er den eneste grunnen til at jeg ikke har lagt inn spillet på ny etter oppgradering av OS. Kjøp spillet gjennom steam, så er patching noe du aldri trenger å ha et forhold til Og hvis det er slik at du allerede eier CoH på DVD. Legg CD key til i steam og du har det tilgjengelig der, slipper all patchingen. Endret 9. februar 2009 av intox_neb Lenke til kommentar
nocR Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nok et bevis på at Steam virkelig er PC-spillenes fremtid. Har aldri prøvd Company of Heroes, men fristelsen er der ! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var på elkjøp istad. No CoH! Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var på elkjøp istad. No CoH! vel, www.steampowered.com er enda nærmere enn elkjøp, og de har alltid "full stock" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå