Gå til innhold

Company of Heroes Multiplayer - Populärt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CoH MP anbefales på det varmeste, spiller det daglig selv. Rundt 1000 folk spiller MP til enhver tid. Ikke altfor mange det, men sjelden jeg må vente mer enn 30 sekunder for å finne en ranked 1vs1-kamp.

Edit: gamereplays.org er en god side for CoH-spillere.

Endret av Thor_F
Lenke til kommentar

Er som de fleste onlinespill etter en stund dette også; mange spiller, man alle er knusgode :) (bortsett fra meg)

Kommer til å spille det en del mer når jeg får ny pc en gang i neste uke. Lagger ALTFOR mye på den jeg har nå (GeForce FX 5200 :O )

Men vil du challenge meg kan jeg kanskje prøve å bli knuseid en gang til :)

Alternativt få med en par tre stykk, så vi kan spille 2v2? :cool:

Lenke til kommentar

Helt og hundre prosent enig PsychoDevil.

Prøvde demoen og ble knekt i tre på easy peasy lemon squeesy.

Men syntes fortsatt det var kult, og kjøpte det.

Første kampen online og jeg var hekta :D

Alltid kult å kjøre over noen med tank. Alltid.

Det er de små, små rewardsa som overgår det at du blir griseeid av en 11-åring med nesehår lang som jorda.

Anbefaler å kjøpe det :)

mvh. Gizm0 (legg merke til 1337`oen)

Lenke til kommentar
Det eneste som er kjedelig med MP på det spillet er at du ikke kan spille alle mot alle...du må spille som lag

8600058[/snapback]

Jepp, Relic har lagd et bedre system enn det som var på Dawn Of War, men i der kunne du sette opp lagene på mange forskjeldige måter. Om ikke du vil spille mot de beste kan du sjekke stats på alle spillere hele tiden. Det som derimot er svært plagsomt og som jeg opplever ofte er at det er mange som slutter i løpet av spillet eller under loading. Da blir hele spillet ødelagt, nytter ikke å ha 2vs3 eller 3vs4. Virker som det er mange som har for dårlig pc eller har satt opp settings på mer enn de klarer. Eller at de gir opp fort og svikter laget.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er fikset nå, men en av grunnene til at jeg ikke spiller det så mye lengre er at det var veldig mange som holdt på med såkalt "drophacking". Det vil si at de dro ut strømkabelen på pc'en eller noe slikt på et visst punkt i loadingen på et kart, da fikk de registrert som seier og du som tap. Veldig kjedelig med statistikk i et så konkurransebasert spill når du blir robbet for statsen din hver 3 fight.. :(

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er fikset nå, men en av grunnene til at jeg ikke spiller det så mye lengre er at det var veldig mange som holdt på med såkalt "drophacking". Det vil si at de dro ut strømkabelen på pc'en eller noe slikt på et visst punkt i loadingen på et kart, da fikk de registrert som seier og du som tap. Veldig kjedelig med statistikk i et så konkurransebasert spill når du blir robbet for statsen din hver 3 fight.. :(

8601609[/snapback]

Skader ikke det pcn deres en del, å dra ut kabelen? :yes:

Lenke til kommentar

Tror det er et ganske stort online community ja.

Sjekk ut www.gamereplays.org - masse folk som spiller der og du finner bra tips og replays der.

Tror C&C3 er litt større, mulig jeg tar feil. Spiller selv C&C3 mye online og det er veldig bra konkurranse og masse folk.

Lenke til kommentar

8601609[/snapback]

Skader ikke det pcn deres en del, å dra ut kabelen? :yes:

8601821[/snapback]

Det er godt mulig, hva gjør man ikke for å jukse i spill på internett!

Lenke til kommentar

Det var en del drophacking før ja. Vet ikke om de har fiksa det eller hva, men jeg har inntrykket av at det er mindre nå.

Noen som er med på en match fredagskveldingen da?

Tror navnet er gizmomats, hvis du har den intensjon å legge meg til. :)

mvh. Gizmo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...