egebakken Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal kjøpe anlegg til en opel astra, hva bør jeg da kjøpe. alle svar motas med takk. Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror det blir lettere for folk å gi deg råd hvis du kommer med litt mer info. Som f.eks: Hva er budsjettet ditt, hvordan musikk hører du på osv. Lenke til kommentar
egebakken Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror det blir lettere for folk å gi deg råd hvis du kommer med litt mer info.Som f.eks: Hva er budsjettet ditt, hvordan musikk hører du på osv. 8589901[/snapback] mitt budsjett er ca 30,000 kr. musikk jeg hører på er, tekno,heavy metal. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Det jeg ville gjort var å invistert i en spiller fra Alpine, Pioneer. Jeg ville sørget for at denne hadde aux og 3 par rca utganger. Men det kan hende du bare trenger 2 i ditt tilfelle. Så ville jeg skaffet meg et komponentsett fra Morel, Focal, Hertz eller Soundstream. Du må huske å måle hvor stor mellom tone du kan ha i bilen, om du ikke skal lage noe i døren etc. Forsterker til å drive dette komponentsettet Siden du bare skal drive et komponent sett trenger du en 2 kanaler. UsAmps, Soundstream og Focal. Så kommer subbwofer delen. Avhenging av plass bak i bilen etc. kan 2 stk 12 tommere være noe å tenke på. Kan få mye rått i den prisklassen du skal handle for, se på ReAudio, Sounstream, Hertz og JL Audio. Som forsterker til subbene ville jeg helst ha brukt en monoblokk som matcher subbene så godt som mulig. Her gjelder de samme anbefalingene som jeg ga på 2 kanaleren. Batteriet ditt i bilen bør kanskje oppgraderes. Har det stått i bilen siden den var ny må den ut, siden de som selger biler kjøper svake batterier. Jeg ville også brukt 50mm2 strøm kabler, siden anlegget kommer til å trekke ganske brukbart med strøm. Du må også kjøpe rca kabler om du ikke har dette fra før av. Hvis du kjøper alt eller en god del fra en butikk burde det være gode sjanser for at du får ett tilbud, ta å skriv en email til butikken å hør. Morel, Usamps, ReAudio: www.morel.no Hertz, Soundstream: www.installbay.no Focal: www.iceaudio.no JL Audio: www.bilradiosspes.no Endret 11. mai 2007 av Defus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå