hannis-91 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei! i fjord i september kjørte jeg som 14 åring med en scooter/moped som gikk i45 KM/T med en passasjer bakpå.. jeg fikk blålysene etter meg og stoppet (etter en stund). jeg fikk 6 mnd utsettelse på moped men ikke på lett MC?! jeg ringte førekort sentralen å snakket med en jurist og han sa: at jeg BARE hadde utsettelse på moped og ikke noe annet. altså jeg får ikke kjøre noe som går i 45 KM/T men får kjøre noe som går over dobbelt så fort. ekke det litt rart? hva synes du? takk for alle svar! Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Dette var merkelig. For å være ærlig så tror jeg du har utsettelse på M og A1. Ta og ring til biltilsynet og hør for å være sikker! Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Dette var merkelig. For å være ærlig så tror jeg du har utsettelse på M og A1. Ta og ring til biltilsynet og hør for å være sikker! 8589961[/snapback] jeg spurte 3 ganger men juristen sa nei.. det har nemmelig kommet nye regler.. kjørelærer'n sa det samme.. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det var veldig rart, du får ta Lettlappen da vettu Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hva som er så rart med det? -Han kjørte moped ulovlig, ergo, har får utsettelse på mopedlappen. Kjører man A1 ulovlig får man utsettelse på A1lappen. Logisk nok. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Haha, da skal jeg ragge moped ^^ (driver å tar lett-lappen) Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Merkelig for man kan jo kjøre moped med lettlappen. Prøv og send inn søknad på A1/lettlappen og se om den kommer igjennom da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå