Sutekh Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tok disse bildene av en hyggelig Leonberger som jeg fikk hilse på i Estenstadmarka ved Trondheim. Bildene er tatt med en D80 og en 80-200/2,8 og er ikke beskåret, den eneste behandlingen er resizing og småjustering på fargebalansen i Lightroom. Jeg er ikke helt stø i Lightroom ennå, så kommentarer til lysjustering er spesielt velkomne, men andre kommentarer mottas også med takk. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Synes dette er flotte bilder.. godt med lys og riktig lys i mine øyne.. =) bra jobba.. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det første bildet virker for meg litt i lyseste laget (iallefall på min skjerm) og du kunne kanskje prøvd å økt kontrasten litt. Bakgrunnen er også litt for urolig med alle kvistene. Det andre er helt greit, ikke noe å utsette på det. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Synes på en måte bildene blir litt kjedelige, veldig allrighte album bilder men desverre ikke noe mer.. I hvertfall ikke i mine øyne. Hunden virker på en måte litt for oppstilt, ville vel muligens prøvd å fått den i litt mer naturlig aktivitet, eller muligens gått nærmere og fanget en form for uttrykk Lenke til kommentar
Ramona Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Det nederste bildet er flott og fint at hodet ikke er midtstilt, det gir litt liv i bildet Kanskje du kan ta bilde av hunden på et litt annet underlag neste gang, kanskje en gressplen, slik at kontrasten blir litt større mellom hund og bakgrunn? Gleder meg til å se fler bilder av den skjønne hunden din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå