Smallest Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hallo jeg trenger litt hjelp, jeg sitter her og lurer på hvordan i all verden jeg skal klare å save spillet på min PS3. Jeg går inn på selve PS3 menyen og skal opprette en save folder til GoW 2, setter navn på dne å trykker "ok" men da kommer jeg bare tilbake i menyen så for å prøve igjen.. Jeg klarer ikke å opprette en save foldetr til Gods Of War 2....så jeg får ikke lagret spillet etterhvert som jeg spiller det, slår jeg av maskinen må jeg starte helt på nytt. hva gjør jeg galt? jag har en folder til Motor storm og det er 49 giga ledog på hard disken. Noen forslag? Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 gå inn på games og mekk deg et "memorcard".. da skal det gå fint Lenke til kommentar
Smallest Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Det er vel det jeg har problemer med, å mekke et sånt mem card Jeg følger instruksjonene på skjermen men det er ingen ting som blir lagret ser det ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå