TormodK Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 for en stund siden på netthandelen.no så ble det solgt sånne politilys-barer som sto på taket, med blått og rødt glass! jævlig fete=) desverre finnes de ikke der lengre, er det noen som vet om det er å få tak i noe sted lengre!? skal lakkere en rusten Datsun med svart og hvit farge, skrive kjeltring i stedet for sheriff og ragge rundt i skogsveien hjemme, ingen heftig skogsjakt med meg og vennene uten blålys vett! Noen som har tips? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Slike er vel i utgangspunktet ulovlig å selge i Norge? I allefall er det forbudt å bruke dem på privatbiler. Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Slike er vel i utgangspunktet ulovlig å selge i Norge? I allefall er det forbudt å bruke dem på privatbiler. 8589802[/snapback] har ikke tenkt å ofre lappen ved å bruke de på offentlig nei, blir for skogsrally på egen eiendom Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 jeg har sirene lyd hvis du trenger å spille av den i høy lyd full pakke Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Slike er vel i utgangspunktet ulovlig å selge i Norge? I allefall er det forbudt å bruke dem på privatbiler. 8589802[/snapback] Det er ikke helt korrekt. Leger på vakt kan motta tillatelse fra politiet til bruk av slike. Det skjer sjelden, men er mulig. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Slike er vel i utgangspunktet ulovlig å selge i Norge? I allefall er det forbudt å bruke dem på privatbiler. 8589802[/snapback] Det er ikke helt korrekt. Leger på vakt kan motta tillatelse fra politiet til bruk av slike. Det skjer sjelden, men er mulig. 8594387[/snapback] Kun om de har et "kjøreteknisk kurs", eller benytter en sjåfør med det samme kurset. Bilen skal også ha inført i vognkortet at det er en bil godkjent som utrykningskjøretøy. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kjøpte slike på netthandelen men er solgt nå, satt dem på når jeg kjørte til TG i fjor på min røde 86 modell Celica og folk flyttet seg når jeg satt på lysene og sirenen hehe.. så jeg slapp å kjøre forbi biler siden folk kjørte inn til siden. var mange på TG som tok bilder av bilen min når jeg hadde de på hehe.. dem kommer sikkert snart på nytt på netthandelen eller andre auksjons nettsteder . Endret 12. mai 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Bare vær glad du ikke ble tatt du, Dennis. Enhver gutt sin drøm å kjøre fort med blålys på taket, men er jævlig risikabelt å faktisk gjøre det, siden folk er fryktelig raske med å ringe politiet om de ser sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå