Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjøpe amerikanske blålys

Anbefalte innlegg

for en stund siden på netthandelen.no så ble det solgt sånne politilys-barer som sto på taket, med blått og rødt glass! jævlig fete=) desverre finnes de ikke der lengre, er det noen som vet om det er å få tak i noe sted lengre!? skal lakkere en rusten Datsun med svart og hvit farge, skrive kjeltring i stedet for sheriff og ragge rundt i skogsveien hjemme, ingen heftig skogsjakt med meg og vennene uten blålys vett! Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slike er vel i utgangspunktet ulovlig å selge i Norge?

I allefall er det forbudt å bruke dem på privatbiler.

8589802[/snapback]

har ikke tenkt å ofre lappen ved å bruke de på offentlig nei, blir for skogsrally på egen eiendom :dribble:

Lenke til kommentar
Slike er vel i utgangspunktet ulovlig å selge i Norge?

I allefall er det forbudt å bruke dem på privatbiler.

8589802[/snapback]

Det er ikke helt korrekt. Leger på vakt kan motta tillatelse fra politiet til bruk av slike.

Det skjer sjelden, men er mulig.

8594387[/snapback]

Kun om de har et "kjøreteknisk kurs", eller benytter en sjåfør med det samme kurset.

Bilen skal også ha inført i vognkortet at det er en bil godkjent som utrykningskjøretøy.

Lenke til kommentar

Kjøpte slike på netthandelen men er solgt nå, satt dem på når jeg kjørte til TG i fjor på min røde 86 modell Celica og folk flyttet seg når jeg satt på lysene og sirenen hehe.. :D så jeg slapp å kjøre forbi biler siden folk kjørte inn til siden.

var mange på TG som tok bilder av bilen min når jeg hadde de på hehe..:p

dem kommer sikkert snart på nytt på netthandelen eller andre auksjons nettsteder ;) .

Endret av Dennis87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...