Gå til innhold

Windows Defender vill ikke oppdatere

Anbefalte innlegg

Jeg bruker både AdAware og Windows Defender som spionvare programmer. Problemet mitt er at jeg ikke får oppdatert Windows Defender, den nyeste versjonen er installert. Hver gang jeg trykker på Check For Updates får jeg error koden: "Error Found: code 0x80070643" . Jeg har avinstallert og installert programmet på nytt et par ganger, men får samme feilmelding hver gang... Jeg har også Norton Internet security installert. Jeg har slått av alt også prøvd og oppdatere men fungerer ikke. windows defender er også godtatt av Norton, så dette burde ikke være et problem... Jeg kjører MS XP Home med SP2. Windows brannmur er slått av...

er det noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beklager feilposting...

Men den linken hjalp meg desverre ikke. har også søkt rundt på nettet for og se om jeg kunne finne en løsning. men ingenting har hjulpet meg... aner ikke hva jeg gjør galt :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vet ikke om det gjelder alle, men jeg har aldri klart å oppdatere Windoes Defender ved å trykke 'se etter oppdateringer'.

Jeg får alle mine oppdateringer gjennom 'windows update'

Jeg har også fått den feilmeldingen når jeg hadde XP, men som sagt fikk jeg fortsatt oppdateringer gjennom 'windows update'

Lenke til kommentar
Vet ikke om det gjelder alle, men jeg har aldri klart å oppdatere Windoes Defender ved å trykke 'se etter oppdateringer'.

8597418[/snapback]

Vi er ihverttfall to, har aldri fått noen positiv respons på å se etter oppdateringeri MS Defender (har dog ikke brukt programmet på ei stund nå). Noen feilmelding har jeg dog ikke blitt servert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...