Gå til innhold

Bilde Kritikk: Bål.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, men dette bildet gir meg like mye som en episode av Hotel Cæcar, det vil si ingenting...

Det er bilde av en tønne med noe ved som brenner. Greier ikke å få ut noe konstruktiv kritikk av sånt.

Kan jeg spørre om hva meningen med bildet er? Har du en dypere mening jeg ikke skjønner?

Lenke til kommentar

Shit folk, han spør om tips til hva han kan forandre, ikke å høre "kjedelig i det ekstreme" osv.

Du burde fått en bedre (nøytral) bakgrunn, croppa litt til kanskje så bare bålet ble med (man fokuserer ikke helt på bålet sånn som det er).

Det var mine enkle tips, men tanken er så absolutt god. Jeg åpnet vedovn-døra en dag og tok bilde av flammene, ble dugelig bra. Du slipper forstyrrende elementer, og det ble bra fokusering. Som tips liksom ;)

Lenke til kommentar

Er det mulig å holde et visst snev av seriøsitet i bildekritikken? Greit nok at det ikke er årets bilde, men de aller aller fleste av oss på dette forumet er amatører. Ikke skrem bort nye forummedlemmer med idiotiske utsagn som "kjedelig i det ekstreme" Det er totalt unødvendig, og lite konstruktivt.

Lenke til kommentar
Er det mulig å holde et visst snev av seriøsitet i bildekritikken?

Det avhenger jo at bildene er "seriøse", i det siste har det flommet over av mer eller mindre snapshot av relativt uinteressante ting. Nå er ikke bildet ditt det verste jeg har sett SteffenM2, uttaler meg på mer generelt grunnlag.

Dessuten synes jeg at man godt kunne ha hatt litt strengere selvsensur på hva man legger ut, går jo an å spørre seg selv spørsmålet "Er dette bilder overhode interessant for andre enn meg selv?"

Men nok om det i denne tråden...

Lenke til kommentar

Hei, takk for svar! Vel, bålet var vel mest for å få varme, og jeg hadde vel egentlig ikke et så stort poeng med bilde.. Skal opp igjen i morgen, da skal jeg lage nytt bål, og ta litt close-ups av flammer, kanskje det blir litt bedre en "kjedelig i det extreme" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...