Stian89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Så kjøp separate vektskiver, da Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 er det smartest? skal jeg kjøpe 2stkk 2*2.5Kg eller 2stykk 10Kg?, tenkte også 2stykk 5Kg men det er for lite pris forskjell ikke noe vekt stang enda da? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det kommer vel an på hvor mye som er ideelt i forhold til hvor mye du klarer å løfte, det. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 jeg vet ikke hvor mye jeg kan/klarer g løfte tror du at hvis jeg spør G-sport om jeg kan få prøve de får kjøper, får jeg det da? så jeg kans sjenne om jeg skal ha 2stykk 2*2..5Kg eller 2*10Kg Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ja, jeg regner med at det er helt i orden. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 men, hva med og kjøpe en 2*2.5KG og en vekt stang da? tror dere jeg vilangre hvis jeg kjøper vekter på 20Kg for 440,- ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg mener at det beste vil være å kjøpe en ordentlig vektstang, for da kan du bruke den til mange forskjellige øvelser. Man kan i grunn det med manualer også, men da får du ikke økt så utrolig mye i vekt. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 så 10/20Kg i vekter eller 5Kg delt på og en vekt stang? tenker at det kan bli trangt med 10Kg vekter på en manual, de er jo sikkert store da Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Som noen har nevnt før i tråden, du burde ikke trene uten noen som har peiling som kan se på deg. Ellers får du garantert feil teknikk på mange øvelser. Feil teknikk kan i beste fall føre til null virkning av treningen, i verste fall ødelegger du ryggen eller noe annet. Kroppen skal du ha resten av livet, så ikke ta noen sjanser med den. Kjenner du ingen som trener litt, som kan vise deg? Egentlig anbefaler jeg ikke å begynne å trene utenfor et studio, men det er vel aldersgrenser på slikt? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kjenner du ingen som trener litt, som kan vise deg? 8668263[/snapback] Å stole på kompiser som "trener litt" er dumt. Dra til et studio og få hjelp der! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dra til et studio og få hjelp der! 8668363[/snapback] Ikke alltid like lett når man er 13 år. Selv om det ville vært det beste. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Dra til et studio og få hjelp der! 8668363[/snapback] Ikke alltid like lett når man er 13 år. Selv om det ville vært det beste. 8668389[/snapback] Er bare å løpe rundt fra studio til studio, det kan hende noen lar han starte. Men hvis ingen lar han starte burde han vente til han er 14 år hvis han har noen i familien som trener på ett treningstudio. Er mange treningstudioer hvor du kan trene med foreldrene til stede hvis du er 14 år. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 DNA, jeg kaller deg det på treningsforum også... skal se om jeg får trent bryst noe denne uken da... fint vær så gidder kanskje ikke mye pc... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 har vært medlem på styrke romemt i bygde en stund nå. klarer max 70Kg i benkpress, men jeg får det enda ikek til med brystet :S mere forklaringer xD ? har vært medlem på styrke romemt i bygde en stund nå. klarer max 70Kg i benkpress, men jeg får det enda ikek til med brystet :S mere forklaringer xD ? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Du må få mer masse først så du klarer å flexe muskelen. Blir som å spenne biceps, er den stor blir det en kul , er den liten ser man knapt den rykke seg. Endret 9. november 2007 av War Lenke til kommentar
BrutalKuk Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hehehe. denne tråden har falt helt ut av tema:P men, men... jeg kan nå si noe om mine erfaringer med akurat dette. helt siden jeg var "liten" har jeg overhode ikke hatt noe problem med å gjøre dette, selv om jeg aldri var noe særlig muskuløs dog heller ganske så chubby i mine små år. har i det siste halve året trent en del og makser ikke mer enn 70kg i benken ( er 62kg/175cm ). så som dere ser har jeg ikke nå heller noe svære brystmuskler. men når jeg gjør dette så synes det ganske så godt. tror egentlig at det hele er tildels genetisk, siden jeg kan bevege mange andre muskler (som f.ek. øyenbryn,) i forskjellige rytmer og mønster:P det kan sikkert læres, du må bare prøve deg fram. cheers! Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) har vært medlem på styrke romemt i bygde en stund nå.klarer max 70Kg i benkpress, men jeg får det enda ikek til med brystet :S mere forklaringer xD ? Kan du ikke legge ut et bilde av muskulaturen din så vi får se? (Du kan jo bare sensurere ansiktet ditt..) Endret 30. desember 2007 av -pyrion- Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 skylinepower, legg ut bilde av brystmusklene dine! Null problem og ingen klarer å identifisere deg! Seriøst, hvis jeg ikke får sett litt av deg er ikke livet verdt å leve. Jeg har ledd gjennom hele tråden og holdt på å slippe et par edle dråper i bokseren. Skylinepower, du er genial! Lenke til kommentar
DHM Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Var ikke dette en rimelig gammel tråd å dra frem ? Uansett, venter i spenning på å høre om skylinepower klarer å donke med brystet enda ! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Klarer du å dunke med brystet nå a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå