Gå til innhold

hvordan "donke" med brystet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som noen har nevnt før i tråden, du burde ikke trene uten noen som har peiling som kan se på deg. Ellers får du garantert feil teknikk på mange øvelser. Feil teknikk kan i beste fall føre til null virkning av treningen, i verste fall ødelegger du ryggen eller noe annet.

 

Kroppen skal du ha resten av livet, så ikke ta noen sjanser med den. Kjenner du ingen som trener litt, som kan vise deg? Egentlig anbefaler jeg ikke å begynne å trene utenfor et studio, men det er vel aldersgrenser på slikt?

Lenke til kommentar
Dra til et studio og få hjelp der!

8668363[/snapback]

Ikke alltid like lett når man er 13 år. Selv om det ville vært det beste.

8668389[/snapback]

Er bare å løpe rundt fra studio til studio, det kan hende noen lar han starte. Men hvis ingen lar han starte burde han vente til han er 14 år hvis han har noen i familien som trener på ett treningstudio. Er mange treningstudioer hvor du kan trene med foreldrene til stede hvis du er 14 år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

hehehe. denne tråden har falt helt ut av tema:P men, men... jeg kan nå si noe om mine erfaringer med akurat dette.

 

helt siden jeg var "liten" har jeg overhode ikke hatt noe problem med å gjøre dette, selv om jeg aldri var noe særlig muskuløs dog heller ganske så chubby i mine små år. har i det siste halve året trent en del og makser ikke mer enn 70kg i benken ( er 62kg/175cm ). så som dere ser har jeg ikke nå heller noe svære brystmuskler. men når jeg gjør dette så synes det ganske så godt.

 

tror egentlig at det hele er tildels genetisk, siden jeg kan bevege mange andre muskler (som f.ek. øyenbryn,) i forskjellige rytmer og mønster:P

 

det kan sikkert læres, du må bare prøve deg fram.

 

cheers!

Lenke til kommentar
har vært medlem på styrke romemt i bygde en stund nå.

klarer max 70Kg i benkpress, men jeg får det enda ikek til med brystet :S

mere forklaringer xD ?

 

Kan du ikke legge ut et bilde av muskulaturen din så vi får se? (Du kan jo bare sensurere ansiktet ditt..)

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

skylinepower, legg ut bilde av brystmusklene dine! Null problem og ingen klarer å identifisere deg!

 

Seriøst, hvis jeg ikke får sett litt av deg er ikke livet verdt å leve. Jeg har ledd gjennom hele tråden og holdt på å slippe et par edle dråper i bokseren. Skylinepower, du er genial!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...