Gå til innhold

hvordan "donke" med brystet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som kan gi meg en "lede tråd" på hvor lenge de forskjellige øvelsene skal ta?

8631327[/snapback]

Løfte 12 ganger med korekt utførelse og prøv å ikke bruk kroppen til å svinge vektene opp osv. Når det er ferdig har du brukt så lang tid du skal bruke.

Det er ikke sånn at man sitter 5 min på hvert sett, det blir ferdig under ett minutt.

DU skal ikke tenke på hvor lenge du holder på i hvert sett så lenge du har 1 min pause mellom hver.

Lenke til kommentar
så når jeg blir klar tar jeg en pause på 1min og starter igjen, når jeg blir klar hvile 1min osv?

8633010[/snapback]

Det er vel ikke så veldig vanskelig å forstå?

Løft vektene 12 ganger, hvil 1 min, løft vektene 12 ganger, hvil, løft vektene 12 ganger, hvil hvis det er 3 sett.

Og: Løft vektene 12 ganger, hvil, løft vektene 12 ganger, hvil hvis det er 2 sett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
har et par boksere ligende jeg kan bruke ;)

8633180[/snapback]

:!: Det er veldig viktig å trene i kun bokser ja! Ellers får du ikke mye ut av treningsøkten.

Lenke til kommentar

Mulig du har nevnt dette før, jeg makter ikke lese så langt tilbake i tråden.

Sier du at du har 8 stk. manualer, som hver veier 1,25kg? Hvis jeg forstår deg korrekt, er dette helt ubrukelig. Hva skal du med 8kg fordelt på 8 stk manualer?

Kjøp et "skikkelig" sett manualer, der du kan ha litt mer vekt på hver manual.

Når du spør om du bør kjøpe vekter istedet, mener du da vekter til å ha på de allerede eksisterende manualene dine? Eller vekter på en benkpress stang elns?

Hvis førstnevnte er tilfellet, kjøp gjerne løsvekter du kan ha på manualene dine (sett at de faktisk er istand til å brukes med nye vekter, 1,25kg høres nemlig noe lugubert ut).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...