Gå til innhold

hvordan "donke" med brystet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva sjer hvis jeg trener for tunge vekter, trener med 7.5Kg nå i bisepsen og til bryst

skulle kjøpt en vekt stang og trent.

8624256[/snapback]

Woo, biceps og bryst! Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å skaffe meg et ordentlig program. Mye greiere å trene kroppen generelt. Særlig for oss nerder er ryggtreninga viktig, da vi allerede har dårlig kroppsholdning og gjerne innoverroterte skuldre.

Prøv i alle fall å få økten til å vare i 45min pluss.

8624342[/snapback]

Prøv i alle fall å få økten til å vare i 45 min (uten "pluss"), tror jeg vi sier. Dog, dette gjelder hvis du har flere øvelser enn benkpress og bicepscurls, noe jeg mistenker at du ikke har. Har du ikke et ordentlig program så kan gjerne 45 min være for mye, grunnet at det blir enormt mange sett på enkelte bevegelsesbaner.
Lenke til kommentar
hva sjer hvis jeg trener for tunge vekter, trener med 7.5Kg nå i bisepsen og til bryst

skulle kjøpt en vekt stang og trent.

8624256[/snapback]

Hvis du vil bli litt stor og større en guttene i klassen din trenger du en stor bred rygg og rundt brede skuldere. + ben hvis du har mulighet til å trene det.

Lenke til kommentar

I alle dager? Skylinepower: Går du på veksthormoner?? Du er 13 år og er 190cm? Og 70kg? Da er du radmager. Se på John Carew f.eks. Dere er like høye, men han veier 90kg. Han ser godt ut, trent, og det har jeg vondt for å tro at du gjør med 20kg mindre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:dontgetit: Er da ikke noe problem å være så høy og lett.

Selv var jeg ferdig utvokst i høyden når jeg var rundt 14, og veide rundt 70 til jeg var 18 og begynte å trene litt.

Lenke til kommentar
det hjalp men kan du ike sette opp et tids kjema med de der?

skal spørre bror om han har et rundt (litt tykt) gjarn så skal jeg lage slik og henge meg etter, men tviler på at vi har matriale som trengst

8628385[/snapback]

Benkpress med hantler 2 x 12.

Skråbenk med hantler 2 x 12.

Pullups maks x 3.

Hantelroing 2 x 12.

Skulderpress 2 x 12.

Sidehev 1 x 12.

Bicepscurl 2 x 12.

Dips 3 x maks.

Utfall 2 x 12.

Lenke til kommentar
det hjalp men kan du ike sette opp et tids kjema med de der?

skal spørre bror om han har et rundt (litt tykt) gjarn så skal jeg lage slik og henge meg etter, men tviler på at vi har matriale som trengst

8628385[/snapback]

Benkpress med hantler 2 x 12.

Skråbenk med hantler 2 x 12.

Pullups maks x 3.

Hantelroing 2 x 12.

Skulderpress 2 x 12.

Sidehev 1 x 12.

Bicepscurl 2 x 12.

Dips 3 x maks.

Utfall 2 x 12.

8628991[/snapback]

tak er 2=kg og 12= ganger?

min pr øvelse da?

kunne du linket til øvelsene også i samme slengen altså hva jeg skal og link til øvelsen, er litt ung og greier ikke alt, så og fine er litt vannskelig til en som ikke er mester i engelsk

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar

2x12:

Du løfter vektene 12 ganger, tar ei pause og tar 12 løft til. Da har du totalt 2 ganger 12 løft.

Seriøst, skaff deg en privattrenertime om du skal begynne å trene. Når du ikke vet hva 2x12 vil si så tror jeg teknikken din heller ikke holder mål, og det er skadelig å trene med feil teknikk.

Lenke til kommentar

Løfter vekta 12 ganger etter hverandre, noe som tar i underkant av et minutt. Så venter du et minutt. Så løfter du vekta 12 ganger igjen. Da tar det 3-4 minutter. Antall kilo legger du slik at du akkurat klarer å løfte det 12 ganger, dobbelt opp. Litt mer / litt mindre gjør ikke noe, men prøv å komme i nærheten.

Lenke til kommentar

1. Benkpress med hantler 2 x 12.

2. Skråbenk med hantler 2 x 12.

3. Pullups maks x 3.

4. Hantelroing 2 x 12.

5. Skulderpress 2 x 12.

6. Sidehev 1 x 12.

7. Bicepscurl 2 x 12.

8. Dips 3 x maks.

9. Utfall 2 x 12.

noen som kan skaffe artikkel ifra cooperguns mend video av de 9 øvelsene?

edit: har vært på MR og rønken undersøkelse pga av lengden og de har sakt at min skjellett alder er 15-15.5 år gammel så er en 15 års størelse :p

Endret av skylinepower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...