skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) hvordan får man brystene til og dunke? jeg er ca:190cm veier 70Kg har aldri tatt bank og slikt men kan puch og armhevinger men ossen "donke" med bryste som slike sterker folk gkør? har sett folk som har greid det og vil få det til hvordan skal man greie det? Jeg er gutt om det ikke er en selvfølge! Endret 11. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Spenne musklene, mener du? Eller? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 ja kanskje det, men ossen gjør jeg det og hvilke muskler? er det som og lære seg og sykle eller og plystre eller tar det lengre tid? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg bare fant ut en dag at jeg klarte det, jeg. Det du må trene er vel brystmusklene vil jeg anta. Da det er disse du spenner. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du får begynne med benkpress eller en annen brystøvelse. Jo større muskler man har jo mer hopper musklene når man spenner, så det er bare å pumpe i vei Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) noen som kan gi tips til øvelser med forklaring der jeg trener brystet? jeg synes jeg er stor og sterk men vil bli større altså sterkere. få større muskler i hele kroppen og ike bare armene tips? edit slik vil jeg bli! Endret 11. mai 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg klarer det litt, men har ikke trent i det hele tatt. ^^ Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 slik vil jeg bli! 8589694[/snapback] Det er jo ikke noe pent da ... Han var jo bare bamsete. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 så lenge den "magen" er muskler da det er tøfft og være bamse men ossen trenings metoder skal jeg trene bryste med , forklar! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 så lenge den "magen" er muskler dadet er tøfft og være bamse men ossen trenings metoder skal jeg trene bryste med , forklar! 8589882[/snapback] Benkpress. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva med rett og slett benkpress og skrå benkpress? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 jeg er ca:190cm veier 70Kg 8589421[/snapback] jeg synes jeg er stor og sterk men vil bli større altså sterkere. 8589694[/snapback] Hmm...jeg er ca 180 og veier 70kg og jeg er en skinny j*vel... Men ja, tren benkpress, skråbenk og finn den armhevingsstillingen du kjenner tar mest på brystmuskulaturen Er også en annen øvelse, som jeg seff ikke husker navnet på, men du sitter med armene til siden og drar de fremover med belastning. Og manualpress er fin. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 drevet med manualer i 40min nå, klar 5-15min forran web camet til en venn som er mye sterkere som kan gi meg råd Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Som tidligere nevnt, benkpress, skrå benkpress, benkpress med hantler, brede armhevinger osv. Sjekk linken, velg muskelgruppe for å se diverse øvelser som tar på den. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Som tidligere nevnt, benkpress, skrå benkpress, benkpress med hantler, brede armhevinger osv. Sjekk linken, velg muskelgruppe for å se diverse øvelser som tar på den. 8590282[/snapback] genial side! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 8589694[/snapback] Hahaha, "Bicep competition". Ikke bare er det latterligi seg selv, men de små folkene der tillater seg jo å stå og gynge kraftig frem og tilbake også. Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hahaha, "Bicep competition". Ikke bare er det latterligi seg selv 8592233[/snapback] Hva?! Bicep competition høres jo morsomt ut Hvor mange kg er det på stanga? 35? Endret 11. mai 2007 av Dagon Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 hvordan får man brystene til og dunke?jeg er ca:190cm veier 70Kg har aldri tatt bank og slikt men kan puch og armhevinger men ossen "donke" med bryste som slike sterker folk gkør? har sett folk som har greid det og vil få det til hvordan skal man greie det? Jeg er gutt om det ikke er en selvfølge! 8589421[/snapback] Min metode for å få brystene til å hoppe :!: : 1. Slapp helt av i brystet, kjenn at musklene er slappe. 2. Prøv å press skuldrene 2-3 cm forover, samtidig som du strammer musklene du innvolverer, deriblant brystet. 3. Gjenta etter behov. Dette er vanskelig å forklare, men ca noe sånt funker for meg Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Burde jo ha litt muskler for å få det til skikkelig, siden brystet "spretter" jo mye mer fram med litt muskler. Prøv å kons skikkelig imens du bare konsentrer deg om å få brystet til å gå fram og tilbake, lurt å sitte. . . Stram brystet litt imens du presser deg fremover så går du tilbake til avslappet brystet -----> repeat. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 når jeg prøver og stramme så strammer jeg bare magen sjenner at maga musklene strammes skal man stå eller sitte or og få det til? tror nok jeg må trene brystet med et eler annet for og få det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå