Gå til innhold

Street Legal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet er fullt av bugs og er i beste fall middelmådig. Jeg ble meget skuffet etter å ha prøvd spillet. Gamle "Street Rod" er 10 ganger kulere.

Her kan du lese et review av spillet og lese brukernes reaksjoner. Ikke så veldig optimistike akkurat.

http://www.reviewoutpost.com/reviews/00492...totalreview.htm

Jeg vet ikke hvor du kan få tak i dette spillet, men du kan sikker "Kjøpe" det i DC++ butikken :wink:

Lenke til kommentar

Takk for svar!

DC ++ butikken??

Jeg har lett i de fleste norske internett butikker, men med utelukkende negative reslutater.

amazon.com hadde det tilsalgs, men jeg fikk av en eller annen grunn ikke lov til og kjøpe det derfra.

Det er gitt ut 3 patcher, som luker ut så godt som samtlige feil, oppgraderer grafikken, og øker frame raten.

Jeg får bare søke videre.

Lenke til kommentar
Takk for svar!

Det er gitt ut 3 patcher, som luker ut så godt som samtlige feil, oppgraderer grafikken, og øker frame raten.

Det er vel bare kommet ut 2 patcher? Jeg finner ihvertfall ikke den tredje.

Jeg har lagt inn begge patchene (1.1 og deretter 1.2) og det er fortsatt MANGE bugs igjen å fikse. Blant annet en "memory leak" som gjør at spillet bruker opp all minne jeg har i maskinen i løpet av 20-30 minutter med det resultat at spillet begynner å gå treeegt og maskinen krasjer totalt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...