Gå til innhold

Har jeg blitt lurt av selgeren ang. reklamasjon?

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg lurte er at de fleste forhandlere har en avtale med produsent om "dead on arrival tid" - DOA. Er telefonen under 14 dager, er det mange som bytter telefonen på stedet - fordi de da får en ny fra SE.

8590317[/snapback]

En uke ;)

Forøvrig er dette en vanlig feil på W610 slik at en eventuell byttet telefon også ville hatt samme feil. det vil mest sannsynlig fikses med en softwareoppdatering

Endret av mckvakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forøvrig er dette en vanlig feil på W610 slik at en eventuell byttet telefon også ville hatt samme feil. det vil mest sannsynlig fikses med en softwareoppdatering

8603709[/snapback]

Jeg trodde også dette var en "vanlig" feil på denne telefonen siden den har eksistert på W810i. Men har ikke hørt noen andre som har en W610i sagt det, så jeg tror det er en feil med min da... Men fyren i butikken virka ikke som om han hadde hørt om feilen heller, så hvis han ikke får fiksa det så gir han meg vel kanskje tilbudet om en annen telefon...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Grunnen til at jeg lurte er at de fleste forhandlere har en avtale med produsent om "dead on arrival tid" - DOA. Er telefonen under 14 dager, er det mange som bytter telefonen på stedet - fordi de da får en ny fra SE. Det er ike ett krav du som forbruker kan stille - men mange yter den servicen.

Ellers vil jeg si at dersom 1 ukes reparasjonstid er en realistisk antagelse fra selgers side - er han kjapp.

Men skjønner allikevel at det er surt for deg å bare ha telefonen i 2 uker før du må gi den fra deg igjen.

Jaja...

8590317[/snapback]

Dette er da 7 dager om jeg ikke husker helt feil eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...