Caos King Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hei alle sammen Jeg har ganske nylig kjøpt meg en ny bærbar pc med Windows Vista som OS, og planen min var å bruke den til skole og jobb og med AutoCad og Inventor. Jeg klarer imidlertid ikke å innstallere Inventor. Er det noen som vet noe om hvordan jeg får fikset dette problemet? Har det kanskje kommet noen oppdateringer til Inventor i forbindelse med Vista? Har vurdert å innstallere XP på maskinen, men jeg føler det blir for dumt og gjøre det også på en maskin som ble levert med Vista. Håper noen kan hjelpe meg. God helg Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hei alle sammen Jeg har ganske nylig kjøpt meg en ny bærbar pc med Windows Vista som OS, og planen min var å bruke den til skole og jobb og med AutoCad og Inventor. Jeg klarer imidlertid ikke å innstallere Inventor. Er det noen som vet noe om hvordan jeg får fikset dette problemet? Har det kanskje kommet noen oppdateringer til Inventor i forbindelse med Vista? Har vurdert å innstallere XP på maskinen, men jeg føler det blir for dumt og gjøre det også på en maskin som ble levert med Vista. Håper noen kan hjelpe meg. God helg Hei! Jeg har akuratt samme problem med min autodesk inventor & vista. Ser denne er postet for enn tid siden, har du funnet ut av inventor og vista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå