Ingenting Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Sikkert mange som har sett den før, men det har ikke jeg og jeg følger ganske godt med. Denne film er laget med den innebygde opptakeren som følger med Halo 3. Tror denne versjonen også blir på Betaen som kommer ut en 16 mai.. Link: http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=wmv&pl=game Endret 11. mai 2007 av Ingenting Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ser jævlig gøy ut Gleder meg til det kommer. Men jeg synes den rifla som skyter den røde strålen virka alt for mektig, ser ut som den dreper uansett. Vist den er så mektig uten noen minuser blir jeg litt skuffa. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vist den er så mektig uten noen minuser blir jeg litt skuffa. 8590796[/snapback] Virker som det er lite autoaim, og ingen rødfarget sikte når man sikter på noen. Dette, og det faktum at det tar et par sekunder å lade, vil forhåpentligvis gjøre at man må ta i bruk litt skills for å kunne drepe med den. Den ser tøff og tilfredsstillende ut å drepe med. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Gleder meg som en unge til Halo 3 Finish The Fight sier bare jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det ser ut som om han har brukt "noen" timer på betaen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) 1100 kamper ble det sagt! Forresten folkens, sjekk Xboxyde.com. NÅ! Endret 11. mai 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
trydis Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En til: http://www.insidegamer.nl/xbox360/halo3/videos/2462 Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg vet det sikkert er noen som fortsatt ikke er fornøyde, men jeg synes det ser utrolig bra ut. Kan egentlig ikke se så utrolig mye som kunne vært gjort bedre, og det ser utrolig morsomt ut. Han fyren som lagde videon virket brukbart proff for å si det mildt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ser ingen grunn til å være misfornøyd. Strengt tatt så var det vel bare behov for en grafisk oppdatering og implementering av nye våpen osv. Begynner å bli spent på hva single player kommer til å by på Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 La merke til at det kommer forskjellige tegn etter som hvordan du dreper en fyr ved siden av skriften "You sniped XXX" eller f.eks "You smashed XXX". Dette har kanskje noe med achievements å gjøre? Hadde vært gøy med f.eks "1000 kills with the Spartan Laser og sånn. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 La merke til at det kommer forskjellige tegn etter som hvordan du dreper en fyr ved siden av skriften "You sniped XXX" eller f.eks "You smashed XXX". Dette har kanskje noe med achievements å gjøre? Hadde vært gøy med f.eks "1000 kills with the Spartan Laser og sånn. 8591759[/snapback] Blir sikkert noe i den duren ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå