_Spook_ Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Noen som har hørt noe om når denne telefonen kommer i butikken? Skal bytte ut min Nokia 8310 med denne, fått bra kritikk i reviews. Noen som vet noe om pris? Lenke til kommentar
Hes Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 den er i butikkene nå ... prisene på elkjøp tror jeg er ca. 2999,- med netcom yong talk .... og uten abonomang kr. 5400,- ... dette er ca. priser www.ircno.tk -= HES =- Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Hmm...tror du tenker på Nokia 6610, er ikke samme telefon. Nokia 6100 er ikke kommet som jeg har sett. http://www.nokia.no/mobiltelefoner/6100 Er den jeg mener...står Januar 2003 der, men er i salg i USA nå så bare lurte på om noen vet sånn ca når i Januar 2003 den kommer og ca pris. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Den 6100 som selges i USA er den samme som den 6110'en(?) vi har her. Med andre ord, det er to helt forskjellige telefoner... (hvorfor har Nokia kalt den nye for 6100, når det allerede finnes en med det samme navnet!?) Skulle vel egentlig komme før nyttår, men Nokia det er vel ikke akkurat en bombe om en Nokia telefon blir litt for sein... Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Nei er ikke noe bombe at Nokia er forsinket med en telefon. Jeg så forresten feil, trodde det var en amerikansk side som hadde testet telefon men det var en tysk side. De påstod også at telefon var i salg enkelte steder. http://mobile.burn.com/review.jsp?Id=167 Får nå bare ta den tiden det tar, lite jeg kan gjøre med det uansett Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Hørte innom på telehuset her i Bergen angående denne tlf og fikk beskjed om at de ikke ville komme til norge før til sommeren. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 svortevik: Hørte innom på telehuset her i Bergen angående denne tlf og fikk beskjed om at de ikke ville komme til norge før til sommeren. Det derimot høres ut som det er nokia vi snakker om. Jeg går rundt og håper på at 6610 er sein pga. masse feil i 7210 og at man prøver å rette opp de i 6610 (har jo omtrent samme innhold) ...Vel, det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå