TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Joda, holder jo orginalt det da Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hvordan i allverden skrur du opp tilførselen av olje da? 8596537[/snapback] Lureste er nok å tømme den intigrerte tanken og heller ha alt i tanken, dermed kan du bestemme akkuratt hvor mye olje du vil ha. Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Off, det er akkurat dette jeg helst vil prøve å unngå da Er det ingen annen mulighet? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 du skrur av dekselet der hvor gasswiren går nedi. så skrur du slik at den gir litt mer olje Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Skifting av dyse: -Ta ut forgasseren -Skru av det lokket som er underst på forgasseren -Bytt ut dysen(en gullfarget skrue som er i midten) Så setter du bare sammen gasseren Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Skifting av dyse:-Ta ut forgasseren -Skru av det lokket som er underst på forgasseren -Bytt ut dysen(en gullfarget skrue som er i midten) Så setter du bare sammen gasseren 8597025[/snapback] Yup - og se opp for rennende benisin. Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Men må man skifte dyse for å få mer besintilførsel, eller kan man bare skru på den gullfargede skruen? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Du må skifte. Dysa skal skrues inn. Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Får man med dyse når man kjøper effektanlegg, eller må det kjøpes manuelt? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Det må du nok kjøpe separat tror jeg. Koster ikke mange kronene da. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 20,- per dyse elns. Dette kan du jo fint sjekke ut selv ved å gå til hvilken som helst nettbutikk og søke på "dyse" - som jeg gjorde. Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Ja Endret 12. mai 2007 av TASan Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ah... X-race'n min er et helvette å få start på om morgenen! Må jo trillstarte... Elr den starter av og til på første kick, men den dauer.... Fysjameg xD Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Uff da. Hvordan funker trillstarting egentlig? Har du den bare i første og holder inn clutchen åsså starter den? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ha den i første, få god fart på sykklen enten ved løping eller trilling i nedoverbakke, (selvsagt holder du inn cluthen) Og når du har tilstrekkelig fart slipper du clutchen. (Kort fortalt.) Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Skal du slippe den lynfort da? Kveles ikke sykkelen da? Må du gasse på litt også? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 1. Slipp gassen "lynfort", ja. 2. Hvordan kan den kveles når den ikke går? 3. Når den starter, ja. Lenke til kommentar
TASan Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Det jeg mente var egentlig om du kunne slippe clutchen fort, for om du ikke gasser kveles den? Nei unnskyld, det er når den står i ro det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå