Nitrius Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) www.KotF.com Er en side til en mod til Jedi Academy(et pc spill) men her hjemme kommer jeg ikke inn på siden får bare opp en haug med "Sponsored Links". Men på skolen så kommer jeg inn på siden, registrerte meg til og med. Noen som vet hva dette kommer av? og hva jeg evt. kan gjøre for å fikse dette? Endret 11. mai 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bruker du samme type nettleser? Det lønner seg å slette cache, cookies (nettleser) og javacache (under kontrollpanel) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) På skolen bruker jeg firefox 1.5 versjonen her hjemme bruker jeg ff 2.0. Skal ta å tømme cache og slikt. Edit: Fungerte desverre ikke. Endret 11. mai 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du kan jo prøve en annen nettleser (IE?) for å se om det funker. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Allerede prøvd, fungere ikke. Kan det ha noe med hvilken ISP jeg har? har Dataguard, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tror ikke Dataguard har noe som sperrer innholdet. Hvis du kan koble deg utenom router og evt prøve med en annen PC så kan du utelukke feilkilder. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Har prøvd andre pc'er i huset, som står på andre ip adresser fra dataguard også, men er samme greia. Koble meg utenom router blir et problem tror jeg, PCen jeg sitter på nå er så og si ubeskyttet, altså sitter ikke bak noe firewall bortsett fra en router som så og si er åpen om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har prøvd andre pc'er i huset, som står på andre ip adresser fra dataguard også, men er samme greia. Koble meg utenom router blir et problem tror jeg, PCen jeg sitter på nå er så og si ubeskyttet, altså sitter ikke bak noe firewall bortsett fra en router som så og si er åpen om jeg husker rett. 8591016[/snapback] Hvis du har Win-XP så kan du bruke brannmuren (sjekk kontrollpanelet), men du har rett i at en ikke skal eksponere PC uten brannmur. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Prøv å gå inn på Internet options og legg siden til trusted sites og Privacy. Endret 11. mai 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Om det fungerer på skolen er det enten leverandøren, eller utstyret ditt. Feilsøk fra ISP og inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå