Gå til innhold

Hva syns du om First Price-produkter?

Anbefalte innlegg

Festbrus og Cheese Tortilla fra First Price er kjempegodt. Taco blir ikke det samme uten Tortilla-chips fra First Price. Frukt og grønt fra samme merke er derimot ikke så mye å skryte av.

Kom forøvrig en svensk side som har testet alt som kan krype og gå av ulike cola-varianter. Her er testen deres av First Price Cola.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
first price batterier er ganske bra :)

8599788[/snapback]

Nei? De jeg har vært borti suger hest ...

Men den "karamellsjokoladen", som ligner mistenkelig mye på Japp og Mars er ikke så verst. Ellers har jeg ikke vært borti så mye First Price, egentlig.

Lenke til kommentar
First Price tunfisk er tørrere enn et menighetsblad og smaker hoppetau. Eldorado eier First Price når det gjelder tunfisk ja

8600422[/snapback]

Synes ikke den er tørr jeg.

Men ja Eldorado smaker bittelitt bedre.

Lenke til kommentar

First Price sine batterier ble nest best i test i VG, etter IKEA sine (produsert av Varta).

First Price syltetøyet er ganske bra, synes det er bedre enn de "etablerte". Også mange kunder der jeg jobbet før som likte dette bedre.

Lenke til kommentar

Kiwi har vel noen reklamefilmer hvor de sammenligner prisen på en handlevogn med First Price-produkter og en handlevogn med tilsvarende merkevareprodukter. Husker ikke prisforskjellen, men det er helt klart penger å spare ;)

Lenke til kommentar
Har lest masse gode annbefalinger av First Price-produkter her som jeg vil prøve. Om ejg bare kjøper First Price, hvor mye trur dere jeg vil spare da?

8610845[/snapback]

Hvor mye vet jeg ikke, for jeg vet ikke hva du handler og hvor mye.

Men, du vil tjene en DEL i det lange løpet. Noen ganger Firstprice like bra som merkevarer når det kommer til mat.

Lenke til kommentar

Taco-settet til ti kroner godkjennes av meg, i hvert fall. Taco-miksen og sausen smakte omtrent det samme som tilsvarende fra andre merker, men jeg fikk dessverre ikke anledning til å prøvesmake skjellene, siden jeg er en fornuftig person og skjell er satans små barn.

Lenke til kommentar
Taco-settet til ti kroner godkjennes av meg, i hvert fall. Taco-miksen og sausen smakte omtrent det samme som tilsvarende fra andre merker, men jeg fikk dessverre ikke anledning til å prøvesmake skjellene, siden jeg er en fornuftig person og skjell er satans små barn.

8614995[/snapback]

Skjellene er meeeget gode.

En liten test forresten;

http://oslopuls.no/fritid/article1283899.ece

Selv synes jeg First price har den beste taco-pakken :)

Lenke til kommentar

Alle kjedene som er medlemmer av NorgesGruppen selger First Price. Det vil si Kiwi, Meny, Centra, Jacobs, Spar, Joker, Ultra + diverse regionale kjeder tilknyttet innkjøpssamarbeidet til NorgesGruppen, hvorav Bunnpris er den største. (Kilde: Wikipedia)

Lenke til kommentar
Hvilken butikker er det som har first price varer? (kiwi)

8618378[/snapback]

Kiwi og Meny har dem. Rimi selger Euroshopper.

8618548[/snapback]

Hmmm, synes jeg har sett First Price på rime jeg =/

Kanskje jeg husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...