Gå til innhold

Hva syns du om First Price-produkter?


Anbefalte innlegg

Festbrus og Cheese Tortilla fra First Price er kjempegodt. Taco blir ikke det samme uten Tortilla-chips fra First Price. Frukt og grønt fra samme merke er derimot ikke så mye å skryte av.

 

Kom forøvrig en svensk side som har testet alt som kan krype og gå av ulike cola-varianter. Her er testen deres av First Price Cola.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lest masse gode annbefalinger av First Price-produkter her som jeg vil prøve. Om ejg bare kjøper First Price, hvor mye trur dere jeg vil spare da?

8610845[/snapback]

Hvor mye vet jeg ikke, for jeg vet ikke hva du handler og hvor mye.

 

Men, du vil tjene en DEL i det lange løpet. Noen ganger Firstprice like bra som merkevarer når det kommer til mat.

Lenke til kommentar

Taco-settet til ti kroner godkjennes av meg, i hvert fall. Taco-miksen og sausen smakte omtrent det samme som tilsvarende fra andre merker, men jeg fikk dessverre ikke anledning til å prøvesmake skjellene, siden jeg er en fornuftig person og skjell er satans små barn.

Lenke til kommentar
Taco-settet til ti kroner godkjennes av meg, i hvert fall. Taco-miksen og sausen smakte omtrent det samme som tilsvarende fra andre merker, men jeg fikk dessverre ikke anledning til å prøvesmake skjellene, siden jeg er en fornuftig person og skjell er satans små barn.

8614995[/snapback]

 

Skjellene er meeeget gode.

En liten test forresten;

 

http://oslopuls.no/fritid/article1283899.ece

 

Selv synes jeg First price har den beste taco-pakken :)

Lenke til kommentar

Alle kjedene som er medlemmer av NorgesGruppen selger First Price. Det vil si Kiwi, Meny, Centra, Jacobs, Spar, Joker, Ultra + diverse regionale kjeder tilknyttet innkjøpssamarbeidet til NorgesGruppen, hvorav Bunnpris er den største. (Kilde: Wikipedia)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...