Gå til innhold

Hva syns du om First Price-produkter?


Anbefalte innlegg

Jeg lager denne lille tråden om First Price-produkter av den enkle grunn at jeg nettopp oppdaga hvor mye forskjellige dagligvarer de lager. Hadde arbeidsuke på Meny og uansett hvordan type dagligvarer jeg sorterte, var det noen First Price-produkter der. Alle butikker som tilhører NorgesGruppen selger First Price.

 

Tenkte derfor at jeg kunne lage denna tråden hvor vi kan diskutere kvaliteten av First Price, fortelle hvilke First Price-prdukter du liker/ikke liker og eventuelt andre "billig-merker" i andre butikker.

 

Kan slenge på til slutt at jeg vil annbefale First Price sin melkesjokolade. Den er nesten like god som Freia sin og mye billigere.

 

Edit: Fant på forbrukerportalen.no at vaskemiddelet fikk 71 av 100 mulige poeng og ble klassifisert som: Bra.

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en del OK produkter, men jeg glemmer aldri den grusomme vaniljeisen (er vel en tre år siden jeg kjøpte den, så kanskje den er blitt bedre).

8594899[/snapback]

Jeg kjøpte den for et halvt år siden eller noe, og den smaker stadig ikke bra. Hvis man leser innholdsfortegnelser ser man at de bruker vann + melkepulver i steden for fløte. Tror det er hovedårsaken til at den ikke smaker bra (men er ikke sikker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...