Olum Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jeg lager denne lille tråden om First Price-produkter av den enkle grunn at jeg nettopp oppdaga hvor mye forskjellige dagligvarer de lager. Hadde arbeidsuke på Meny og uansett hvordan type dagligvarer jeg sorterte, var det noen First Price-produkter der. Alle butikker som tilhører NorgesGruppen selger First Price. Tenkte derfor at jeg kunne lage denna tråden hvor vi kan diskutere kvaliteten av First Price, fortelle hvilke First Price-prdukter du liker/ikke liker og eventuelt andre "billig-merker" i andre butikker. Kan slenge på til slutt at jeg vil annbefale First Price sin melkesjokolade. Den er nesten like god som Freia sin og mye billigere. Edit: Fant på forbrukerportalen.no at vaskemiddelet fikk 71 av 100 mulige poeng og ble klassifisert som: Bra. Endret 11. mai 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er ikke så fryktelig mye forskjell på tingene synes jeg. FirstPrice er noen ganger bedre enn de vanlige produktene også faktisk.. Faktisk er tortilla chipsen deres utrolig god. Bedre enn den "vanlige". Men det er bare ett av mange eksempler.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 De har sånn kjeks-ting som er fantastisk. Meeeen jeg tror det er en slik tråd alt. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jaffa kjeksen og de store sjokolade cookiesene er herlige ja Resten er så som så. Kneip brødet suger svett rumpe Endret 11. mai 2007 av Stones_ Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Broren min skryter veldig av barber-gelen, men jeg har ikke prøvd den. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 De har ivertfal god og billig tunfisk Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 De har ivertfal god og billig tunfisk 8588988[/snapback] Bolere og tunfisk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror det er de som har "Brus med appelsinsmak", den smaker i alle fall ikke så verst. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror det er de som har "Brus med appelsinsmak", den smaker i alle fall ikke så verst. 8589065[/snapback] Ja, den og festbrusen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 First Price duger til alt som er usunt. Sjokolade, kjeks, brus, sånt. Alt annet jeg har prøvd har vært regelrett søppel. Vaskepulver f.eks, tøyet ble ikke rent engang. Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 De har ivertfal god og billig tunfisk 8588988[/snapback] Helt enig, den banker Eldorados ned i støvlene... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 De har den beste taco-pakken ihvertfall. (Taco Dinner, 9.90, slår alle de andre både på smak og pris). Tortillas-chipsen er også meget gode. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er en del OK produkter, men jeg glemmer aldri den grusomme vaniljeisen (er vel en tre år siden jeg kjøpte den, så kanskje den er blitt bedre). Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Er en del OK produkter, men jeg glemmer aldri den grusomme vaniljeisen (er vel en tre år siden jeg kjøpte den, så kanskje den er blitt bedre). 8594899[/snapback] Jeg kjøpte den for et halvt år siden eller noe, og den smaker stadig ikke bra. Hvis man leser innholdsfortegnelser ser man at de bruker vann + melkepulver i steden for fløte. Tror det er hovedårsaken til at den ikke smaker bra (men er ikke sikker). Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Osten smaker forferdelig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Så lenge de har større avanse på first price iforhold til merkevarer så kommer de nok til å fortsette å pushe på first price. Holder meg unna alt som har med mat å gjøre når det er snakk om first price men de har mye annet forbruksvarer som er billig. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 first price batterier er ganske bra Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 First Price tunfisk er tørrere enn et menighetsblad og smaker hoppetau. Eldorado eier First Price når det gjelder tunfisk ja Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Mye av det er vel spiselig, synes jeg. Pleier ikke å kjøpe det så altfor ofte selv, men det jeg har smakt, er like greit som andre merkevarer. Spiste osten deres for en stund siden, jeg smakte ikke noe uvanlig med den egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå