Gå til innhold

Star Wars - Hvilken DVD versjon er best?

Anbefalte innlegg

Den ENESTE tabben de gjorde med å legge til de ekstra scenene, var den scena i baren, hvor den forferdelig dårlige alien-dama synger. Ser så dumt ut at jeg holder på å spy hver gang. Resten av endringene er forsåvidt greie, spør du meg.

8779473[/snapback]

Hvilken film var dette i? Episode VI?

8779563[/snapback]

Se også etter kostymefeilen på Twi-leken forresten..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den ENESTE tabben de gjorde med å legge til de ekstra scenene, var den scena i baren, hvor den forferdelig dårlige alien-dama synger. Ser så dumt ut at jeg holder på å spy hver gang. Resten av endringene er forsåvidt greie, spør du meg.

8779473[/snapback]

Hvilken film var dette i? Episode VI?

8779563[/snapback]

Jau.

Lenke til kommentar

Med en gang jeg ser noe i de nye versjonene av orginalfilmene som ikke skal være der, så blir jeg altfor oppmerksom på det. Når jeg ser film vil jeg helst ikke bli for oppmerksom på slike ting. I tillegg er CGIen grusom, den ser dårlig ut. Og den er fullstendig feil i forhold til resten av effektene i filmene. Og de ekstra scenene ødelegger til tider den herlige rytmen i filmen.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Hva enn du gjør, IKKE kjøp den øverste boksen, den har jeg, og angrer utrolig. Har masse teite forskjeller fra de orginale, som f.eks. at han som spiller Anakin i de nye SW filmene er lagt in digitalt på siste scene i VI. Forferdelig :thumbdown:

Jeg så gjennom Star Wars 1-6 nå nylig. Fikk hakeslepp når jeg så hayden-cut and paste-scenen. Det var helt forjævlig. Det gir jo ingen mening.

Lenke til kommentar
Jeg så gjennom Star Wars 1-6 nå nylig. Fikk hakeslepp når jeg så hayden-cut and paste-scenen. Det var helt forjævlig. Det gir jo ingen mening.

Nice bump, men hva mener du med at det ikke gir noen mening?

Endret av Speik
Lenke til kommentar

Nice bump, men hva mener du med at det ikke gir noen mening?

Mja, var litt bump, men det var jo relevant så. Over til saken:

Sekvensen var før 04 versjonen Ben Kenobi, "gammel" Yoda og Anakin post Darth Vader.

I 04 versjonen sto fremdeles Yoda som gammel og Ben der. Shaw var byttet ut med Hayden som Anakin.

Så Ben og Yoda var døde i rett forstand, men Anakin ble plutselig 24 år yngre. Det er det jeg mener som ikke gir mening. En teori er at Darth Vader ikke er Anakin på grunn av "the dark side" gjør folk om til spøkelser ala rytterne i ringenes herre. Men, Luke ble jo reddet av Darth Vader/Anakin på grunn av kjærligheten mellom far og sønn. Dermed var Anakin i den drakten og eldet. Darth Vader sier jo det selv at Luke har reddet han (til den rette siden) ved å få han til å innse at Palpatine er skurken.

Hvordan kan han da gå tilbake til sin skikkelse 19 BBY?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg er meget fornøyd med den dyreste av de to boksene. Det ser utrolig bra ut når filmen(e) er oppskalert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...