Dødskalkunen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Skal kjøpe den gamle Star Wars trilogien (IV-VI), men lurer på hvilken dvd-versjon jeg bør kjøpe. Denne: 469 kr Eller denne? 279 kr Den opperste er mye dyrere og mye vanskeligere å få tak i, men den inneholder en bonusdisk. Har den nederste cover til alle tre filmene, eller ligger bare diskene i boksen? Vet noen forresten hvor jeg kan kjøpe den opperste billigst mulig fra Norge? Endret 11. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Forskjellen ligger i at den nedre ikke har bonusdisc, som du sier. Platene har hvert sitt DVD-cover inni boksene. Jeg foreslår at du kjøper den øverste, dyrere boksen, om du er en Star Wars fan. Den 2t-lange dokumentaren som følger med er verd alle pengene, mildt sagt. PS: Du får den MYE billigere enn 469kr om du bare leter litt. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Forskjellen ligger i at den nedre ikke har bonusdisc, som du sier. Platene har hvert sitt DVD-cover inni boksene. Jeg foreslår at du kjøper den øverste, dyrere boksen, om du er en Star Wars fan. Den 2t-lange dokumentaren som følger med er verd alle pengene, mildt sagt. PS: Du får den MYE billigere enn 469kr om du bare leter litt. 8589154[/snapback] Takk for svar Har letet ganske lenge nå, men finner den kun til 469kr på Platekompaniet og CDON. Noen som vet hvor den selges billigere? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hva enn du gjør, IKKE kjøp den øverste boksen, den har jeg, og angrer utrolig. Har masse teite forskjeller fra de orginale, som f.eks. at han som spiller Anakin i de nye SW filmene er lagt in digitalt på siste scene i VI. Forferdelig Endret 11. mai 2007 av Gonzolaz Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva enn du gjør, IKKE kjøp den øverste boksen, den har jeg, og angrer utrolig. Har masse teite forskjeller fra de orginale, som f.eks. at han som spiller Anakin i de nye SW filmene er lagt in digitalt på siste scene i VI. Forferdelig Nå er vel BEGGE utgivelsene som trådstarter viser til, de nye utgavene som er "forbedret". Skal du ha de originale utgavene av Star Wars, må du kjøpe de seperate 2-disc limited edition utgivelsene som kom i fjor høst en gang. Disse har både de nye og originale utgavene, dessverre er ikke de originale utgavene 16:9 optimalisert men det er de eneste som er å få tak i på DVD. R2/R4-utgaven av disse har norsk tekst. Det rare med disse utgivelsene er at de ikke er til salgs i Norge, men du får de svenske utgivelsene på f.eks. Platekompaniet. Jeg kjøpte mine til ca. 100,- per stk fra australske EzyDVD. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hm, mener at de hadde de versjonene på elkjøp en stund, men så forsvant de. Nuvell, hadde bare en av de to boksene som trådstarter viste, så var ikke sikker på om den andre også hadde de "forbedrede" versjonene. Uansett, i det tilfelle, ikke kjøp noen av dem. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Så hva bør man gjøre om man vil kjøpe 4-6? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Orginal versjonene finnes på play.com, 7 £ per stk faktisk. Edit: Episode VI var noe dyrere. Endret 11. mai 2007 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 De som har blitt finpusset med lyd og bilde (den øverste) syns jeg ikke noe særlig om. Jeg har den, men ser heller filmene på de gamle VHS-utgavene hvis jeg føler for å se dem. Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Denne tin boksen på Amazon.co.uk inneholder begge versjonene, men uten bonus discen. En fin liten sak Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Denne tin boksen på Amazon.co.uk inneholder begge versjonene, men uten bonus discen. En fin liten sak 8595752[/snapback] Deilig cover Hvor mye blir prisen inkl. toll og frakt? Edit: Tror det blir litt for dyrt. Ingen som vet hvor jeg kan kjøpe den på en norsk nettbutikk til under 469kr? Endret 12. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Denne tin boksen på Amazon.co.uk inneholder begge versjonene, men uten bonus discen. En fin liten sak 8595752[/snapback] Deilig cover Hvor mye blir prisen inkl. toll og frakt? Edit: Tror det blir litt for dyrt. Ingen som vet hvor jeg kan kjøpe den på en norsk nettbutikk til under 469kr? 8598162[/snapback] Hvorfor må det være Norsk Nettbutikk? Her har de den til ca. 550kr, har brukt play i mange år, aldri noe problemer (obs, må bestille med Euro, pund prisene shippes bare til UK) Tror ikke du får den spesielt billigere enn det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Her har de den til ca. 550kr, har brukt play i mange år, aldri noe problemer (obs, må bestille med Euro, pund prisene shippes bare til UK) Tror ikke du får den spesielt billigere enn det. 8600663[/snapback] Hvorfor annbefale en dyrere butikk? Fra amazon.co.uk så ender den opp på 416 kroner etter mva/gebyr er betalt. Hvis han shopper fra play så må han bruke nordisk express i tillegg som gjør det hele dyrere, rundt den prisen du nevner. Da kan han jo like godt kjøpe fra platekompanitet hvor den koster 469 kroner. Den kommer på ca. den samme prisen hos DVD Pacific som hos amazon.co.uk (ca. 415 kroner) og da får han også begge versjonene av filmene... Edit: Det går også ann og bestille med summen i pund fra play igjen... Endret 13. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Du er nok way off. Den boksen vi diskuterer kommer på ca 550kr, UTEN mva og frakt fra amazon, altså Tin boksen, ikke den som er i første post. De har IKKE Tin boksen på platekompaniet, men den boksen jeg selv har, som jeg fraråder alle som liker Star Wars og kjøpe. Edit: Den DVDPacific løsningen er nok den billigste, men den innholder mindre enn tin-boksen, men det er vel ren preferanse. Editedit: Men er den DVDPacific versjonen orginal filmene? Endret 13. mai 2007 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Editedit: Men er den DVDPacific versjonen orginal filmene? Mener man må kjøpe enkelt utgivelsene for å få de orginale versjonene av filmene. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kjøp den dyreste! FIkk den i gave og har hatt det kos med den! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Skal en tur til Stavanger i morgen, så får se om de selger den der. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 På playx har de Empires strikes back + Return of the jedi, begge versjonene, 129 kr stk. Cdon har A new hope, begge versjonene, 89 kr. Hadde heller kjøpt det jeg. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Kjøpte den øverste og jeg angrer ikke. Bonusdisken var veldig intressang og et mye finere cover enn den billige versjonen. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Vurderer sterkt å kjøpe meg denne boksen med både de originale versjonene, og de nye, i en deilig tin-boks.. Er det noen som har denne? Har den norsk tekst? Er forvirra og usikker her nå.. Edit: Eller kanskje denne.. Det blir akkurat som sølvboksen bare i tin.. Endret 3. juni 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå