Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

snakke med damer

Gjest Gjest 15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaja, uhm hva menes med konkrete situasjoner? :blush:

8593542[/snapback]

Kom med eksempler på situasjoner du sliter i. Hva er det du ikke får til? Å få igang en samtale, å holde den gående, å avslutte? Hva er det du ønsker å oppnå, og hvordan har du tenkt å gjøre det? Er det noen situasjoner du er mer komfortable med enn andre? Og så videre, og så videre. Eksempler er konkrete, i motsetning til generelle vendinger.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest 15

ja, starte en samtale og holde den gåendef.eks. hva jeg skal begynne med ;)

ellers.....ingen spesielle situasjoner jeg liker bedre enn andre :p

Lenke til kommentar

jeg holder nok på den å snakke til henne som om det var en gutt.,. Du er vel ikke så jævelig nerd at du aldri sier noe annet enn nerd-stuff til guttevennene dine? selvom du selvfølgelig snakker om det (sier ikke at det er galt) så sier du vel forhåpentligvis andre ting innimellom til dem..

her har du sikkert noe som kan brukes..

Og humor er selvfølgelig en veldig fin ting..

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig ikke noen tips å komme med bortsett fra å være deg selv, men som noen andre nevnte så kan det være litt vanskelig om du er sjenert rundt jenter..

Du kan jo prøve å prate med henne på en fest etter å ha drukket litt? Kanskje ikke beste forslaget men det åpner for at du muligens kan ha lettere for å prate senere :)

Morten

Lenke til kommentar

Hvis det er ei i klassen din er det jo bare å snakke om noe i skola? Kanskje hun sitter i en gruppe med noen du kjenner, bare å sette seg ned og snakke til hele gjengen, Hvis du merker da at dere har noe felles kan du fortsette diskusjonen senere en gang du treffer henne i gangen. Kanskje du innleder samtalen med noe innen skole bare for å komme igang? Bare slapp av, hvis dere klikker kommer samtalen til å flyte veldig lett. Går og an å snakke med henne på fest, trenger ikke å ha drukket, det er uansett lettere å snakke med folk på fest. Hvis du har drukket trenger du jo ikke å si at du syns hun er så vakker og at du vil pule henne heller! Spill på humor, let etter felles meninger og interesser!

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...