Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

snakke med damer

Gjest Gjest 15

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest 15

Ja, jeg er 15 år og har et problem.

Jeg har ikke peiling på hva jeg skal snakke til damer om :no:

Har noen noe tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere må gjerne skjenne på meg, men jeg er en person som ikke kan unnvære humor. Vil ikke si at jeg har hele roen akkurat på kvinne området, men å komme i samtale med begge kjønn vil jeg si jeg får fint til.

Humor passer alltid for meg. Bruker somregel mye ironi, og kan spøke med det aller meste.. Grunnen til at jeg nevner meg selv som eksempel er at du kanskje må se grenser for hva du kan spøke, og ikke spøke med.. :p

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Bare ta det med ro og vær deg selv.

8588984[/snapback]

Det er et enkelt råd å gi, men er det så enkelt å følge? Det kommer an på hvor selvsikker du er. Om selvsikkerheten faller betraktelig når du omgås det motsatte kjønn, så er det ikke lett å være seg selv. Men selvfølgelig, jeg vet ikke om dette er et problem for trådstarter.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Snakk om det samme som du snakker om med gutter?

8588632[/snapback]

feil, feil, feil og atter feil. flesteparten av gutter er intriserte i pc,spill, stereoannlegg, osv. ikke særlig å snakke om med jenter akkuratt. snakk om noe mer allment.

Lenke til kommentar
Snakk om det samme som du snakker om med gutter?

8588632[/snapback]

"Fy som jeg PK han nooben i går as, han ble så eid! Han mista alt EQ."

Såååååå...... Hva gjorde du i går?

:ph34r:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Gjest 15
Ta henne med hjem og vis henne dataspillene dine. :)

8592245[/snapback]

:hmm: ....håpa på noen SERIØSE svar da...... hvis det er det du gjør med damer, så skjønner jeg voffov ikke du har dame :hmm:

Anyway: hva er normalt å snakke med jenter om? :ermm:

Lenke til kommentar
Ta henne med hjem og vis henne dataspillene dine. :)

8592245[/snapback]

:hmm: ....håpa på noen SERIØSE svar da...... hvis det er det du gjør med damer, så skjønner jeg voffov ikke du har dame :hmm:

Anyway: hva er normalt å snakke med jenter om? :ermm:

8592389[/snapback]

de er ikke noen marsboere ;) di er faktisk ikke så vanskelige å prate med. ta det som faller deg inn?

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Tenk på at det er moren/bestemoren din du prater med de første gangene. Det høres sikkert litt sprøtt ut men det funker faktisk.

Det er jo så klart forutsatt at du prater til moren din med respekt....

8592646[/snapback]

Og at bestemora di ikke er senil dement. Lol

Jeg har også plutselig problemer med å snakke når det er damer til stede eller å snakke med damer. Det har blitt bedre med årene ettersom du ikke kommer utenom å snakke med jenter :p

"folk" elsker å prate om seg selv er min erfaring så når noen spør om alt mulig så vil mange lange ut. Så spør spør om hva de gjør på fritiden, jobb ect ect ect så kommer samtalen av seg selv

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_PUA_*
Ja, jeg er 15 år og har et problem.

Jeg har ikke peiling på hva jeg skal snakke til damer om  :no: 

Har noen noe tips?

8588303[/snapback]

Kom med noe konkrete forklaringer på nøyaktig hva det er du sliter med, så kan jeg hjelpe deg litt på vei. Gi meg noen konkrete situasjoner. Bare lov meg en ting: Glem hele den "vær det sjæl" talen alle kommer med. Slikt fungerer ikke hvis du skal ha drømmedama.

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...