Gjest Gjest 15 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, jeg er 15 år og har et problem. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal snakke til damer om Har noen noe tips? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vær deg selv og snakk med dem om hva du kan. Ingen grunn til å stresse. Er det connection der, så finner dere noe å snakke om Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Snakk om det samme som du snakker om med gutter? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Til gutter prater man jo mest om data og spill og sånt. og tviler på at det er mange jenter som spiller WoW eller bf eller noe slikt... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er fler enn du tror. Som sagt: Prøv å snakke som du snakker med andre. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Dere må gjerne skjenne på meg, men jeg er en person som ikke kan unnvære humor. Vil ikke si at jeg har hele roen akkurat på kvinne området, men å komme i samtale med begge kjønn vil jeg si jeg får fint til. Humor passer alltid for meg. Bruker somregel mye ironi, og kan spøke med det aller meste.. Grunnen til at jeg nevner meg selv som eksempel er at du kanskje må se grenser for hva du kan spøke, og ikke spøke med.. Endret 11. mai 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bare ta det med ro og vær deg selv. Litt vanskelig å si uten at jeg skjenner deg. Men det går nok bra, bare ikke stress. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bare ta det med ro og vær deg selv. 8588984[/snapback] Det er et enkelt råd å gi, men er det så enkelt å følge? Det kommer an på hvor selvsikker du er. Om selvsikkerheten faller betraktelig når du omgås det motsatte kjønn, så er det ikke lett å være seg selv. Men selvfølgelig, jeg vet ikke om dette er et problem for trådstarter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Prøv å snakke om noe du vet litt om hvertfall. Blir litt for dumt å starte en samtale om fotball f.eks, hvis du ikke vet hva offside er engang. Snakker dere om noe du kan litt om, eller intresserer deg i kommer du til å slappe av mye lettere. Musikk liker jo de fleste. Lenke til kommentar
Gjest Gjest 15 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tenker vi satser på fotballen ja spelt fotball siden jeg kunne gå Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Snakk om det samme som du snakker om med gutter? 8588632[/snapback] feil, feil, feil og atter feil. flesteparten av gutter er intriserte i pc,spill, stereoannlegg, osv. ikke særlig å snakke om med jenter akkuratt. snakk om noe mer allment. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Så dere snakker kun om spill, stereoannlegg og pc? Dere snakker ikke om noe "allment" med vennene deres? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Snakk om det samme som du snakker om med gutter? 8588632[/snapback] "Fy som jeg PK han nooben i går as, han ble så eid! Han mista alt EQ." Såååååå...... Hva gjorde du i går? Endret 11. mai 2007 av DNA Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ta henne med hjem og vis henne dataspillene dine. Lenke til kommentar
Gjest Gjest 15 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ta henne med hjem og vis henne dataspillene dine. 8592245[/snapback] ....håpa på noen SERIØSE svar da...... hvis det er det du gjør med damer, så skjønner jeg voffov ikke du har dame Anyway: hva er normalt å snakke med jenter om? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ta henne med hjem og vis henne dataspillene dine. 8592245[/snapback] ....håpa på noen SERIØSE svar da...... hvis det er det du gjør med damer, så skjønner jeg voffov ikke du har dame Anyway: hva er normalt å snakke med jenter om? 8592389[/snapback] de er ikke noen marsboere di er faktisk ikke så vanskelige å prate med. ta det som faller deg inn? Lenke til kommentar
Gjest Gjest 15 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er drømmedama og jeg vil helst ikke drite meg ut. er egentlig ikke så veldig god til å prate Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tenk på at det er moren/bestemoren din du prater med de første gangene. Det høres sikkert litt sprøtt ut men det funker faktisk. Det er jo så klart forutsatt at du prater til moren din med respekt.... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tenk på at det er moren/bestemoren din du prater med de første gangene. Det høres sikkert litt sprøtt ut men det funker faktisk. Det er jo så klart forutsatt at du prater til moren din med respekt.... 8592646[/snapback] Og at bestemora di ikke er senil dement. Lol Jeg har også plutselig problemer med å snakke når det er damer til stede eller å snakke med damer. Det har blitt bedre med årene ettersom du ikke kommer utenom å snakke med jenter "folk" elsker å prate om seg selv er min erfaring så når noen spør om alt mulig så vil mange lange ut. Så spør spør om hva de gjør på fritiden, jobb ect ect ect så kommer samtalen av seg selv Lenke til kommentar
Gjest Gjest_PUA_* Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ja, jeg er 15 år og har et problem. Jeg har ikke peiling på hva jeg skal snakke til damer om Har noen noe tips? 8588303[/snapback] Kom med noe konkrete forklaringer på nøyaktig hva det er du sliter med, så kan jeg hjelpe deg litt på vei. Gi meg noen konkrete situasjoner. Bare lov meg en ting: Glem hele den "vær det sjæl" talen alle kommer med. Slikt fungerer ikke hvis du skal ha drømmedama. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå