РЦП-88 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Lurer på hva en 1973 modell audi 80 er verdt i original bruksstand, og i full restaurert stand med dassruller? Ala polardego's Michele. Noen som vet? Endret 11. mai 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Mest verd er den i full restaurert orginalstand, og hore opp slike biler øker ikke verdien sett over tid. Uansett er ikke slike biler verd noe spesielt mye uansett. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er den skikkelig pen og med lav km stand, så vil du nok kunne få opptil 12.000 +/- for den. I bruksstand så snakker vi om vrakpant - 6000kr. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tror ikke Polardegos -75 80 GT går for 12000. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tror ikke det har blitt kaffe og vaffler på på den personen som hadde budt 12000 Polardegos GT, de vokser ikke på trær akkurat. Men nå var ikke fullt restaurerte GT`er tatt med i prisanslagene heller. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Sant nok. Hadde glatt betalt en stor haug med kronestykker for Degos GT. En veldig stor haug. Beklager OT. Lenke til kommentar
Boogeyman Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Polardega har ingen GT. GT har bare to dører. Sorry folkens, men han bare kaller den for GT. Men nok om det, det er en sinnsykt tøff bil som jeg uansett hadde betalt mye for hvis den skulle bli solgt. Trådstarter: Sleng opp noen bilder da.... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 OT Boogeyman: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ang GT`en så må du være feilinformert. *Linky* Hadde selv en Audi 80 LS 78mod i flere år (ikke med dassrull lykter) ikke verdens mest pålitelige motor (takket være Solex PDSIT35 forgasser og et dårlig designet elektrisk anlegg som stadig krevde ettersyn) men byttere en ut stifttenning til fordel for elektronisk tenning og oljekjølt coil for en oljefri så blir det mye bedre. Lenke til kommentar
DieAllerVaerste Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Polardega har ingen GT. GT har bare to dører. Sorry folkens, men han bare kaller den for GT. Men nok om det, det er en sinnsykt tøff bil som jeg uansett hadde betalt mye for hvis den skulle bli solgt. Trådstarter: Sleng opp noen bilder da.... 8597989[/snapback] Jasså, så Polardego har ikke no GT? Hvor mange dører er det her da? Har forresten bygd en 75 Passat også i samme stilen... Takk for god omtale av bilen min alle sammen, men nå back til topic. En slik gammel Audi er verdt det en entusiast er villig til å gi for den, min erfaring er at her på berget får du ikke mye for slike biler selv om de er kjempekule med senk og felgs... Men ønsker man å skille seg ut, så er dette bilen. Er garantert folk som vil snu seg etter en sånn bil, kanskje ikke for at den er verdens råeste i utgangspunktet, men for at det er en veldig sjelden bil å se langs veiene. Hvis du har en strøken slik bil så kan du få opp til 50 000,- for de i utlandet, dette gjelder ikke GT'n siden den er såpass sjelden og ettertraktet at man fort får 100 k for en slik i Tyskland. Jeg ville tippet at en plass mellom 6 og 15 lapper kan du forvente å få her i Norge, kanskje mer. Men det var det å treffe den rette kjøperen da... Hilsen Polardego (som noen her har rappet nicket til ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå