Gå til innhold

GTA IV: Forventninger og spekulasjoner

Anbefalte innlegg

Wohoooj.. vil jeg også ha! Lurer syyykt på hvordan de lager disse spillene. må jo være utrolig krevende og gøy :D

og nøkkelring, wooooow! hehe.. :p

ikke så veldig dyr å bringe over:

89,99*6,025+25%mva = 678nok (+frakt)

Ender vel på totalt ca: 750-800nok

og seff fortollingsgebyr 50kr (eller var det 75kr nå?!)

eh, ja, kanskje litt dyrt, hehe :p

MEN, nå vil jeg ha en ny trailer og en anonsering av neste GTA spill ! hehe... *drømme*...

Gleder meg enormt til vintern igjen nå,

GTA IV, L.A. Noire, Alan Wake, og trolig også Saints Row 2.

La oss hoppe over sommern og holde oss vinterbleike! :D

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg dropper den eksklusive boksen. Har ikke plass til å ha sånt stående. Er nice to have i to uker. Når alle kompissa har sett boksen er liksom gleden over. Går for standardutgaven klokka 00.01 den 16 oktober eller når de slipper den :-)

Motorsykler i GTA SA er jo helt vanvittig rått. Får håpe vi får se noen skikkelige raske R-sykler. Blir vel dårlig med landeveier så det blir vel mer russisk rullet å gi bånn gass gjennom alle lyskryssene i Liberty City.

Får da inderlig håpe at de satser MAX på å fa spillet så smooth som overhodet mulig og at det ikke blir noe hakking og tearing framdrops osv. Saint Rows er dessverre litt plaget med dette.

Lenke til kommentar

Motorsykler ja... vi får nok gode motorveier vi får testet dem på så lyskryss er ingen hindring! :D

Må jo ikke ta gleden altfor mye på forskudd da geedoo... kan jo hende det ikke blir årstider.

Men det ble spekulert idet utifra bilder fra spillet da det kom røyk ut av aircondition-anleggene (på husveggene)...

Så JiPPi!

Av militærkjøretøy vil jeg veldig gjerne ha en H1 Hummer og seff vår kjære Rhino (tanks i new york) :p

...og seff Apache-helikopter

Håper vi også får vannscootere og mange fete speedbåter.

Kunne også tenke meg å kjøpe mitt eget cruise-skip :D

Lenke til kommentar

Får håpe det er et eller annet militærmuseum i Libert City der man kan rappe en gammel Harley fra krigens dager med sidevogn og MG :!:

Ellers så hadde det vært litt artig hvis det var noe jamesbondaktige greier der man kunne utstyre bilen med maskingevær og raketter. Burde dog kanskje kun være låst til et oppdrag. Eller blir det jo litt for vilt mot politit i biljakter.

Lenke til kommentar

..også vil jeg har romskip så jeg kan dra til månen og drive med utpressing og pengeinkreving ovenfor alle UFO'ene :p

Spillet kommer samtidig til Sirkelboksen og SpilleMaskin 3.

Til kassa under pulten kommer den vel trolig 6-12mnd senere.

Lenke til kommentar
De spretter vel over panseret o.l. Det kommer til å bli intenst iallefall..

Annet info jeg har plukket opp på siden jeg nevnte tidligere her:

* Niko vil skubbe unna mennesker som dulter borti han på gata. Som i Assassin's Creed.

* En intervjuer sa at når Niko passerte en minibank, så kom det opp en rute med flere valgalternativer. Noe som kan indikere at vi må plassere pengene våre på konto, slik at vi slipper å miste dem hvis vi blir ranet eller arrestert.

* Vi vil også kunne høre bassen og hvilken sang forbipasserende bilister hører på.

8594738[/snapback]

* Niko vil skubbe unna mennesker som dulter borti han på gata. Som i Assassin's Creed.

Ja, det ser jævlig bra ut! åssåå kult med minibanken da ;)

Noe jeg ska prøve ut først er å gå rundt over alt, se på kule biler osv... Gleder meg ass :dribble: åsså ska jeg ha besøk så kan vi spille 2player, det var 2 player på det eller? ja det er det vel...

*De må komme ut med 1 ny traler snart, Det syns jeg må komme nåå!

Håper vi er kvitt pop-up-grafikken som var i de tidlgere spillene.

Med engang man så en fin bil og snudde seg feil retning for så å snu seg etter bilen igjen, så var den borte... ARRRGH!

*Hentet fra en annen her* Det er jeg helt enig i.. hater at jeg ser den kule bilen så bare blir den borte :nei:

Ja..Klær, det må være sånn at man kan kjøpe klær ass som i andreas.. Men maaange kule klær ! :dribble: hehe... åssåå kjøpe seg Hus.. Ja men det noen sa om vinter etter 1 time.. Det kan det faaaen me ikke være, det må kanskje etter 12 timer eller noe, ! Så må det være små detaljer det er digg.. Som f.exs når du går i en vann dam så spruter det litt vøttu.. Sånt, Og når det regner så blir du våt, men om du tar ffram en parably så blir det greit

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar

Minibank kan nok bli en morsom liten vri ja

Kan sikkert bli utrolig kjedelig i lengden når man går med store summer penger og plutselig blir ranet. arrgh

Men men, da dreper vi jo ranern :p

2 player vil det nok ikke bli og mulitplayer vil vel bli helt kurant.

Dette må de jo ha med ettersom microsoft krever dette i alle spill.

Saints row i mulitiplayer var jo rett og slett latterlig.

Men multiplayer og 2-player driter jeg i. Dette er jo GTA.

Det betyr at jeg skal låse døra og isolere meg i mange måneder sammen med dette spillet.. *gleder meg*

Klær og annet utstyr er jo et must for å se cool ut, så det er nok helt sikkert med.

Det med væreffekter er vel det jeg tror vil revolusjonere oss mest.

Som du sier når man kjører over en skikkelig sølepytt så spruter sølen opp mot husveggen eller den stakkars dama som går forbi.

En ny trailer kommer nok ikke på lenge regner jeg med.

Blir vel litt stille fra rockstar igjen i 2-3mnd tid nå tenker jeg, men i september braker det løs med mye saftige greier..

Dette er hvertfall erfaring jeg har fra San Andreas ventetiden :p

Lenke til kommentar

Dere snakker om være og sølepytter og lignende. Som jeg nevnte høyere opp i tråden så skal de gjøre om en del på kjørigne i følge gta4.net. Kanskje det blir slik at man få vannplaning i sølepytter og at bilen går vanvittig mye dårligere på gress enn på asfalt hadde vært artig. I Vice City så rengnet det noe sinnsykt under noen av billøpene der. Da ble det nesten håpløst å gjennomføre racene. Trikset her var hoppe ut av bilen og bruke bazooka på motstanderne for å bli kvitt de.

Skikkelig god AI på politi og gangstere du sloss mot hadde vært artig. Høres jo fett ut a folk vil løpe unna i skrekk hvis du trekker en gønner på gata. Synes de bør gjøre det VANSKELIG og DYRT å få tak i skikkelige våpen. I SA er det bare å praie en politijeep og vips så har man en fet hagle. Deretter er det null problem å erte på seg litt snut og skyte dem.

I den virkelige blir copkillers virkelig jaktet på. Burde vært slik i GTA også at snuten var litt mer hissig. Har du spilt en del er det stort sett ikke noe problem å slippe unna med høyt wanted level. De burde ha gjort noe annerledes her uten at jeg vet hvordan.

Gleder meg som en unge til dette kommer!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Neste, og siste, trailer kommer sannsynligvis i august/september.

Ikke forvent noe snakk om GTA på E3, de har aldri snakka om det før, og kommer neppe til å gjøre det i år heller. Noe du derimot kan se fram til, er magazine previews som vil komme fra ca. midten av mnd.

Lenke til kommentar

Svømming:

For:

Du kunne svømme i GTASA

Det er ikke så vanskelig å lage "svømmescript"

Mot:

Ny fysikk og grafikkmotor, kan være vanskelig å tilpasse svømmescriptet til dem.

Det var ikke mulig å svømme i de to første spillene i GTA3 serien.

Niko er østeuropeer, det vil ikke være helt urealistisk at han ikke kan svømme.

At du ikke kan svømme kan være en måte å holde deg på øyene, så de slipper å sette opp noen usynlig vegg, dog, det er også helikoptre med i spillet..

---

Dette her er litt halvbekrefta: Ruslana, vinneren av MelodiGP 2004, skal være voice actor i GTAIV, trolig skal hu spille hu her:

ruslanamaybe.jpg

Endret av Eremal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...