fredstian Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tenkte jeg skulle dra sammen med en kamerat å se på en Audi 80 cabriolet til helgen, noen som vet om noe spesielt jeg burde se etter med denne modellen? Link til annonsen på finn. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Den så usedvanlig strøken ut! Dessuten har den vel galvanisert karroseri, slik at rust ikke skal vær noe problem. Sjekk det elektriske, dette er et kjent problemområde på VAG-biler. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Den så usedvanlig strøken ut! Dessuten har den vel galvanisert karroseri, slik at rust ikke skal vær noe problem. Sjekk det elektriske, dette er et kjent problemområde på VAG-biler. 8588146[/snapback] Ja, det er det jeg syntes også! Svarte biler pleier jo ofte å ha slitasjer eller steinsprut på panseret og synes veldig godt, men denne så veldig strøken ut. Hvordan er det med disse bilene, er det mye feil med de i forhold til andre biler man får i samme prisklasse? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Sjekk varmeapparat og radiatorvifte et kjent problem på audi 80 hjulbue mansjetter blir også lett slitt.. se om bilen går rett fram når du holder rattet i hvileposisjon ellers er det en knallbil Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 da blir det tur på oss, da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå