Upsaker Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Er det bare hos meg det lagger når man er på vei inn der? Det har ikke med maskinvaren å gjøre. Lenke til kommentar
nudiebear Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Takk for programtipset - vi trenger flere blog innslag eller rett og slett tips som dette for oss nye Vista brukere. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hva er dette å skryte av? Ser at Mac har hatt dette lenge, og det fulgte også med i den nyeste Ubuntuen. Hvorfor er det plutselig noe å rope hurra for, når det kommer noe slikt til Vista? 8588607[/snapback] Hurra eller ikke, det er da godt det kommer en nyhet om det, ellers hadde det gått meg og sikkert andre hus forbi. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Sikkert et flott program, men tviler på at det blir mye brukt hos meg. Det er like greit å bruke Flip3D. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Q: What APIs did you use to get the thumbnails? A: I used the DWM Thumbnail APIs to get live thumbnails. And really, that's the core of Switcher. The rest of the code involves animating the thumbnail rectangles, handling input, and watering your lawn. http://insentient.net/Switcher/FAQ.html#Misc_DWM Ser ut som han også bruker DWM Thumbnail API hack som de andre som har prøvd å lage en Exposé for Vista. Flip-3D is directly built in the core of the composition engine. It has access to much more features than I have, using public APIs. Flip-3D do not use DWM thumbnails. It simply applies 3D transform Matrices to the windows. This is a thing I cannot do. So I cannot manipulate the windows directly, and if I hide them, they are not redrawing anymore, and my thumbnail are not "live". http://blogs.labo-dotnet.com/simon/archive...0/06/11250.aspx Jeg har prøvd en del Exposé programmer for Vista, som MyExposé, og de har vært trege, buggete og lite brukervennlige. noe man forventer da vinduene flyter rundt i hardware accellerated heaven.Flere virtuelle skrivebord med automatisk oppdatering og skalering hadde vært stilig, men det blir vel ikke skikkelig effektivt intill Microsoft kommer med bedre API og dokumentasjon for 3d gui'en til vista. Det ultimate er jo at alt skjer på 3d kortet, da kan vi få animasjoner i programmer som utelukkende rendres på skjermkortet og ikke hakker eller tar CPU resurser. Tactile feedback som det heter. http://jooh.no/web/quartz-10.0-4_vs_vista.png Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Humm, ja, hurra... Eller noe.. Vel, det fikk vistaen min til å se litt mer fansy ut... og så ble det ENDA mer bloatware, foretrekker den heller til Mac eller Linux, der kan den kjøres uten at maskina blir merkbart tregere av det. Men, det er bare min mening. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Humm, ja, hurra... Eller noe.. Vel, det fikk vistaen min til å se litt mer fansy ut... og så ble det ENDA mer bloatware, foretrekker den heller til Mac eller Linux, der kan den kjøres uten at maskina blir merkbart tregere av det. Men, det er bare min mening. 8592774[/snapback] Maskinen min med Vista ble iallefall ikke tregere... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Noen som vet om det finner noe lignende flip3d program for vista home? edit: nm, las ikke Simen1 sitt innlegg på første sida Endret 12. mai 2007 av ahdrage Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Tusen takk for tipset loathsome! Virket veldig bra! Switcher virket ikke så bra, liker mye bedre dte som kommer frem når jeg trykker Windows-tast + TAB. Men, hvordan kan du snu kuben slik som du gjorde? Får den bare rett rundt jeg... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hva er dette å skryte av? Ser at Mac har hatt dette lenge, og det fulgte også med i den nyeste Ubuntuen. Hvorfor er det plutselig noe å rope hurra for, når det kommer noe slikt til Vista? 8588607[/snapback] Hvorfor ikke tipse om dette? Dett er jo en nyttig funksjon for Vista! Blir bestandig like skuffet når jeg trykker "F9" i Windows XP Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Tusen takk for tipset loathsome! Virket veldig bra! Switcher virket ikke så bra, liker mye bedre dte som kommer frem når jeg trykker Windows-tast + TAB. Men, hvordan kan du snu kuben slik som du gjorde? Får den bare rett rundt jeg... 8595095[/snapback] Hold inne CTRL + SHIFT, så kan du dra kuben rundt med musen. Du kan også bruke musehjulet for å forminske/forstørre den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå