Gå til innhold

Skjermoppheng til LCD skjerm? Hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Som topic sier så er jeg interesert i ett skjermoppheng til en LCD skjerm. Jeg vil ikke henge skjermen "rett på veggen" Helst ett der jeg kan justere skjermen opp/ned evt vri skjermen 90grader (sette den på høykant) Hvor kan jeg finne noe slikt ? (Mye mulig jeg har gitt for lite info, men håper det går å forstå hva det er jeg "ønsker" meg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk hvilken festeanordning det er på skjermen (f.eks. VESA 100), så kan du ta et søk i prisguiden eller hos nettbutikkene (de fleste har slike ting) på f.eks. VESA 100. Funksjonen der du setter skjermen på høykant kalles pivot forresten. Kan kanskje også brukes som søkeord.

Lenke til kommentar

Nja, etter det jeg har sett. Så har "rimelige skjermer" (under 4k) ikke denne som standard på litt større skjermer. Jeg skal finne ut hvilken festeanordning skjermen har før jeg kjøper den da. Tusen takk for infoen foresten. Slik at jeg vet hva jeg skal lete etter. :D

Lenke til kommentar

"Nja, etter det jeg har sett. Så har "rimelige skjermer" (under 4k) ikke denne som standard på litt større skjermer. Jeg skal finne ut hvilken festeanordning skjermen har før jeg kjøper den da. Tusen takk for infoen foresten. Slik at jeg vet hva jeg skal lete etter. "

skal sies at jeg har en skjerm, kjøpt på rema 1000 for 1500kr som har vesa festeanordning. så dette er ikke no problem (er ike verre enn 4 skruehull som har en fast avstand mellom seg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...