kelmesport Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Etter den siste Java-oppdateringen, er enkelte tekst-linjer blittt veldig uklar i Internet Explorer. F.eks når jeg leser VG, er det særlig teksten med minst størrelse på som blir uklar/utydelig/defuse. Hva kan jeg gjøre for å rette på dette? Det er tydeligvis et softwareproblem, da skjermen er klar som krystall utenom Internet Explorer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kvifor poster du denne under "Hardware > Maskinen fungerer" ikke når det klart er eit programvareproblem? Flyttes til programvare sidan det tilsynelatande har med Java å gjere. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 LCD-skjerm? IE 7.0? Verktøy -> Alternativer... -> Avansert -> Hak av for Alltid bruk ClearType... Lenke til kommentar
kelmesport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 hmm...ser ikke noen slike alternativer. Bruker win xp, og her er en skjermdump fra hvordan teksten ser ut: Lenke til kommentar
kelmesport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg oppgradere til iexplore 7.0, så blir det sikkert fikset.... Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du har ikke bare endret skriftstørrelsen da? Vis -> Skriftstørrelse. Lenke til kommentar
kelmesport Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Det ble fikset med en oppdatering av iexplore. Men finnes Iexplore 7.0 i norsk versjon? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det ble fikset med en oppdatering av iexplore. Men finnes Iexplore 7.0 i norsk versjon? 8588980[/snapback] http://www.microsoft.com/norge/windows/ie/...ds/default.mspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå